"Giselle.."
Giselle menoleh.
"Sorang??"
Giselle mengangguk.
"Nah.."
Giselle mencapai botol air yg dihulur.
Giselle menguk air tu sampai habis kerana dahaga.
Tiba2 tekak Giselle terasa pedih dan sakit.
"Air..apa..ni??"Kata Giselle.Mukanya berkerut menahan sakit.
"Air racun!!HAHAHAHAH!!"Orang tu gelak kuat.
"Kau..tak guna!!"Giselle memaki Orang tu.
"Aku tk guna!!Pftt sedar diri lah!!"Orang itu senyum sinis.
"Aku..benci..kau.."
Giselle akhirnya menutup matanya.Buih2 banyak keluar dari mulutnya.
"Padan muka kau!!Sekarang kawan2 aku dh selamat dari manusia2 jahanam macam korang.
••••••••••
"Kau kenapa??"Xiumin menyoal Yuta yg sedang berpeluk tubuh.
"Aku...Aku tk tahu.."Yuta menggeleng.
"Kau..Bukan nak bunuh kitorang kan.."Xiumin menyoal.
"Gila ke aku nk bunuh korang.Aku kan kena jaga korang.Matailah aku kalau Cg2 korang tahu,ramai yg mati.."Yuta mengalirkan air mata.Xiu
umin memeluk bahu Yuta."Korang!!Aku...Aku dh tahu siapa dalang semua ni.."Lia bercakap termengah2 kerana baru lepas lari.
"Siapa??"Ningning dh berdiri.Lia melepaskan lelah.
"Siapa?!!"Yuna menggoncang tubuh Lia.
"Chae..Chaeryeong.."Lia menggeletar.
"Kenapa kau cakap Chaeryeong.."Renjun macam tk percaya.
"Aku,Lia dgn Winter nampak.."Jisung keluar dari semak.
"Winter mana??"Soal Karina.
"Dia suruh kitorang bagitahu korang pasal ni..Dia cuba nk pujuk Chaeryeong..Yang baru lepas..bunuh Giselle."Lia menangis.
"Giselle dah kena bunuh??"Ningning menekup mulutnya.
"HAHAHAHAHHA,Korang dah tahu kan siapa pembunuhnya!!Yes,memang aku pembunuh diorang dan memang aku dalang semua ni!!"
Chaeryeong keluar dari semak.Dia melingkarkan tgnnya di leher Winter.Tangan kanan Chaeryeong memegang pisau lipat.
"Chaeryeong...Lepaskan dia.."Yuta cuba berkomunikasi.
"Kau ingat aku bodoh nk lepas dia ni lepas rahsia aku dh bocor!!"Chaeryeong menengking.Dia menjeling Lia dan Jisung.
"Chae..cuba kau bagitahu aku..kenapa kau buat macam ni??"Soal Chen.
"Sebab aku nak balas dendam untuk korang!!Aku tk sanggup nk tgk kwn2 aku kene buli.Bagi aku,diorang patut mati!!"Chaeryeong ketawa.
"But killing other is not the right solution,chaeryeong..."Chen berkata lembut.
"Tapi..Aku kesian tengok kwn2 aku kena buli.."Muka Chaeryeong berukar sedih.
"Tapi sekarang aku dh lega!!Hahahahahah!!"Chaeryeong ketawa pula.
"Chae..lepas pisau tu,please..Winter pun mangsa buli kan.."Chenle berkata lembut.
"Aku taknak lepaskan dia.Sebab,aku rasa gembira dapat bunuh orang.Lepas dia mati,korang pulak akan mati!!"Chaeryeong ketawa kuat macam benda tu terlalu gembira untuknya.
YOU ARE READING
[C] PSYCHOPATH
Mystery / ThrillerPerkhemahan untuk meraikan senior tahun akhir telah bertukar menjadi perkhemahan maut bagi mereka di tahun itu. Ada seorang psycho yang membunuh satu demi satu untuk kepuasannya dan untuk membalas dendam.