#69 Jak spędziliście sylwestra?

268 6 15
                                    

🇵🇱Polska
Oczywiście Feliks jako prawdziwy Polak zaprosił swoją rodzinkę i tak spędziliście sylwestra oczywiście z nie małą dawką alkoholu na stole.

🏴🏳️Prusy
Wyjechaliście do Austrii na sylwestra przy okazji chłopak go również denerwował, ale już o północy dał mu spokój na dobre rozpoczęcie roku.

🇫🇷Francja
Zrobił w sumie taką nawet romantyczną atmosferę siedzieliście nad sekwaną o północy a wcześniej zjedliscie kolację w restauracji.

🇺🇸USA
Chłopak zaprosił maksimum osob jakich mógł i zrobił dosyć małą jak na niego imprezę sylwestrową. Podczas której gdy graliście w różne gry Spędziliście 7 minut w niebie.

🇨🇦Kanada
Nie wychodziliście na imprezę Alfreda mimo, że nalegał chcieliście spędzić ten czas razem na wspólnym oglądaniu seriali bądź filmów.

🇱🇹Litwa
Ten dzień chlopak niestety spędził w pracy  u Ivana. Było ci dosyć przykro z tego powodu lecz udało Ci się namówić Natalię aby poprosiła brata czy
🇯🇵Japonia

🇨🇳Chiny

🇷🇺Rosja

Rosyjka zwykle obchodzi sylwestra z najbliższymi bądź samotnie. Nigdy nie dostałaś od niego zaproszenia na sylwestra, więc nie spodziewałaś się nic tego roku, lecz bylas w dużym błędzie. Dzień przed świętem blondyn napisał do ciebie czyprzypadkiem nie chcialabys wpaść do niego i jego siostr na sylwestra.

🇳🇴Norwegia

Chlopak stwierdził że chce cie zabrać w jakieś piękne i spokojne miejsce. Wziął tez ze sobą iśka i jego dziewczynę. Gdy byliście już na miejscu mogliście patrzeć na piękną norweską zorzę. Wzięliście ze sobą butelkę szampana zostaliście w tym miejscu na 3 dni.

🏴󐁧󐁢󐁥󐁮󐁧󐁿 Anglia
Spedziliście ten dzień wraz z innymi państwami wielkiej Brytanii. Chociaż nie za bardzo im się chciało spotykać, ale to nadal jednak rodzina. W ten dzień starałaś się nauczyć chłopaka ugotować najprostsze danie co było dużym wyzwaniem.

🇮🇹 Romano

Otóż dostałaś zaproszenie do samej Wenecji gdy przybyłaś juz do domu Włochów zaczęliście wspólnie obchodzić to święto. Po wybiciu 2021 roku wyszłaś na zewnątrz się przewietrzyć siadając przy nadbrzeżu wraz z przyjaciółmi.

🇮🇹 Feliciano

🇪🇸 Hiszpania

Hiszpan zsprosił na sylwestra Prusy i Francję i Portugalię bez nich by się nie obeszło. To jego taka tradycja. Gdy już kierowalaś się po długiej nocy do łóżka Antonio poszedł za tobą aby zagrać ci do snu i spędzić z tobą na osobności chociaz 15 minut. Gdy już serio byłaś padnięta ucałował cie w czoło i wyszedł z pokoju.

🇮🇸Islandia

Emila i ciebie zabrał Lukas ze swoją dziewczyną było przepięknie w końcu odpoczęliście po roku 2020.

🇩🇪 Niemcy
Chłopak zaprosił cię do siebie i jego brata na wieczorek przy piwku. Oczywiście zaprosił też inne osoby, ale większość czasu spędziliście razem przy waszych pieskach.

🇩🇰 Dania
Emil i Lukas wyjechali więc został sam z resztą nordyków w domu, lecz nie chciał siedzieć tylko w domu. Postanowili więc pojechać i spędzić ten dzień na stoku.
Oczywiście zabrali cię ze sobą ;))

🇺🇦 Ukraina
Dziewczyna bardzo starała się dostać wolne prace vo jej się udało w głównej mierze przez to, że braciszek zaprosił ją i rodzeństwo na sylwestra, a co się wiąże z tym ze udało jej się cie zaprosić.

🇨🇿 Czechy
Sylwestra spędziliście w domu jej brata. Czeszka upiekła na tę okazję pyszne ciasto spędziliście ten czas razem w domu z jej braćmi na rozmowach.

🇭🇺 Węgry
Zabrała cię do Budapesztu i cały dzień zwiedzaliście! Spiewaliscie, a nawet zabrała cię na słynny trunek pochodzący z jej kraju! (Nie pamiętam jj nazwy mam gdzies zapisane ale nie chce mi się szukać :,)

🇧🇾 Białoruś

🇱🇮 Liechtenstein
O dziwo w tym roku braciszek ledwo się zgodził jej na wyjście do ciebie. Spedziliscie ten czas w domu oglądając fajerwerki za oknem.

JA TO PISALAM W SYLWESTRA I TERAZ KONCZE WIEM MOJ ZAPAL TO CUDO XDDD

Nie no teraz jakieś spotkanie dziwne mam zamiast lekcji nwm co to wyklad chyba lub cos i nie mam co robić troche bo usne inaczej

Jezu to się już chyba 1.5 godziny ciągnie bez przerwy

Dobra 2 godziny trwało

Ja wiem ze jestem leniwa kończę r

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: May 19, 2021 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

//hetalia preferencje \\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz