#1 Jak Się Poznaliście

2.8K 80 59
                                    

🇵🇱 Polska
Wracałaś do biblioteki oddać książki o historii Polski[załóżmy że byłaś zagrożona z historii a to był najważniejszy test w roku i miał być za tydzień.]Nie mogłaś nic w nich znaleźć, a jak już znalazłaś to nic z tego nie rozumiałaś. Postanowiłaś oddać te książki i obejrzeć film. Gdy szłaś do biblioteki zastanawiałaś się nad powtarzaniem klasy. Gdy nagle wpadłaś na średniego wzrostu chłopaka. Przewróciłaś się na chodnik i zdarłaś kolano. Trochę cię bolało ale się nie przyznałaś. Chłopak cię przeprosił i zapytał czy wszystko okej. Na co ty tylko odpowiedziałaś mu o zadawaniu klasy, a on zaproponował ci nauki, i od razu poszłaś do niego, i przy okazji zaopatrzył ci kolano.
🏴🏳️Prusy
Uwielbiałaś jeździć na mecze Polacy mieli grać wtedy z Niemcami. Specjalnie pojechałaś do Berlina na mecz. Siedziałaś na pograniczu Polaków i Niemców. Nie wiadomo w jako sposób, ale zaczęłaś się z nimi kłócić. Jeden postanowił cię uderzyć prawdopodobnie nikt tego nie widział, ale zauważył to chłopak siedzący wyżej. Postanowił podejść i skarcić chłopaka, a ciebie zabrał wyżej, i zaproponował abyś usiadła koło niego i jego brata. Większość czasu rozmawiałaś z Gilbertem i Ludwigiem nawet wymieniłaś się numerami z białowłosym.

🇫🇷Francja
Latami odkładałaś na wycieczkę do Francji. Kiedy w końcu udało ci się na nią uzbierać i polecić do Francji. Jak już wylądowałaś, pierwszym miejscem jakie wybrałaś, została Wieża Eiffla. Stał pod nią blondyn średniego wzrostu robiący zdjęcia i rysujący na boku. Niespodziewanie podszedł do ciebie i powiedział ci że nadawałaby się na modelkę Dlaczego nie chciałabyś spróbować zapytał ty na to mu odpowiedziałeś po co Nigdy mnie nie chciał w branży modelingu na co on się przestawił i powiedział że mógłby znaleźć ci dobrego menedżera i dam ci swój numer i poprosił byś się odezwała.

🇺🇸Ameryka
[załóżmy że byłaś politykiem i musiałaś iść na jakieś spotkanie państw okej?] Stałaś koło prezydenta Polski i zauważyłaś, że jeden chłopak koło Trumpa cały czas się na ciebie patrzy. Po całym tym spotkaniu podeszłaś do niego i powiedziałaś swoją obserwację. On to potwierdził dłuższą chwilę z nim rozmawiałaś wymieniliście się numerami i pożegnaliście na lotnisku.

🍁Kanada
Szłaś do szkoły dzisiaj miałaś gorszy dzień, a w dodatku dyrektor kazał ci odprowadzić nowego chłopaka. Nieśmiałaś pojęcia jak wygląda i jaki jest. Gdy go znalazłaś nie wyglądał tak źle. Może to dobry chłopak pomyślałaś. Gdy go oprowadzałaś okazało się że się nie myliłaś był to najmilszy chłopak jakiego spotkałaś.

🇱🇹Litwa
Przechodziłaś przez takie namioty jakie są na festynach lub dożynkach, dla tych którzy nie łapią

🇱🇹LitwaPrzechodziłaś przez takie namioty jakie są na festynach lub dożynkach, dla tych którzy nie łapią

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

O takie. Usiadłaś przy jednym stole. Początkowo chciałaś sobie po prostu posiedzieć, ale przypadkowo usłyszałaś rozmowę pewnych dwóch chłopaków. Niewiele z niej zrozumiała, ale wiedziałaś jedno, że brunetowi chodziło o jakiś wypad z braćmi. Blondyn nie to do tego przekonany, ale brunet namawiał i namawiał. Blondyn miał już podnieść podnieść na niego rękę, ale postanowiła i zainterweniować nie chciałaś aby blondyn krzywdził biednego brunetka. Skarciłaś blondyna i odkryłaś, że jest rosjaninem, a brunet Litwinem Wyjaśnili ci całą sytuację. Iwan zgodził się dać mu jeden wolny dzień. A Litwin dziękował ci na kolanach.

🇯🇵Japonia
Szłaś sobie normalnie po ulicy. Kiedy jakiś gościu zaczepił cię, i zapytał,, jak dojść do Biedronki słyszałem że to jest bardzo słynny sklep" odpowiedziałaś mu oczywiście jak dojść do Biedronki, i zapytałaś się go czy jest Azja co on oczywiście potwierdził. Zapytałaś się go jeszcze z jakiego kraju pochodzi. Po czym powiedział ci żebyś poczekała na niego, i opowie ci trochę o swoim kraju jakbyś chciała.

🇨🇳Chiny
Twoje włosy jednym słowem wyglądały źle. Postanowiłaś pójść do fryzjera, nie znałaś wcześniej tej firmy ale postanowiłaś dać im szansę. Obsługiwał cię jakiś mężczyzna, i gdy skończył okazało się że totalnie zepsuł ci włosy. Byłaś sfrustrowana, chciałaś iść do menadżera, ale zatrzymał się czarno włosy chłopak i powiedział że ci je poprawi całkowicie za darmo Zgodziłaś się na ten układ, i jak się okazało udało mi się nie tylko je poprawić, ale i upiększyć.

🇷🇺Rosja
Tak samo jak Litwę tylko, że byłaś bardziej zainteresowana rosjaninem.

🇳🇴Norwegia
Jego brat mu cię przedstawił[patrz Islandia].

🇬🇧 Anglia
Stałaś w macku czekając na zamówienie. Stałaś chyba pięć minut w spokoju gdy nagle usłyszałaś jak Alfred wykłóca się z kasjerem. Wpatrywałaś się co on wyprawia. Obok ciebie stał blondyn który zauważył, że patrzysz się na Alfreda, a potem na niego. Na co on ci odpowiedział, że go nie zna. Rozmawialiście dłuższą chwilę, a gdy uzyskałaś zamówienie dosiadłaś się do nich, a Alfred ucieszył się, że znowu cię widzi. A jak miałaś już wychodzić Arthur poprosił cię o numer.

🇮🇹 Romano
Byłaś na wycieczce we Włoszech, organizatorzy dali ci jeden dzień do zwiedzania samej. Ucieszyłaś się, że mogłaś pozwiedzać mniej znane zakątki tego kraju. Zauważyłaś jak pewien chłopak pielęgnuje w ogródku pomidory. Bardzo lubiałaś te warzywa były po prostu cudowne w smaku. Postanowiłeś podejść do Włocha i zapytać się go jaka to odmiana. Na co on ci oczywiście odpowiedział(tym swoim nieśmiałym głosem). Poprosił cię abyś podeszła za siatkę/płot co uczyniłaś, a wtedy chłopak dał ci spróbować wszystkich odmian pomidorów jakie miał. Nawet go polubiłaś. Opowiedziałaś mu o wycieczce a On postanowił cię oprowadzić po ciekawych mało znanych miejscach. Naprawdę spodobał ci się jego charakter więc dałaś mu swój numer.

🇮🇹 Felicjano
Kiedy byłaś na tej wycieczce postanowiłeś pójść do restauracji. Usiadłaś przy stoliku pod oknem zamówiłaś jakieś jedzenie [jakie lubisz]. Gdy nagle usłyszałaś jak pewien Włoch, kłóci się z menedżerem restauracji. Kiedy ten zagroził mu Policją odszedł. Poszedł do ciebie i zapytał się czy może się dosiąść. Na co ty się oczywiście zgodziłaś. Obydwoje rozmawialiście o tym jak to możliwe, że nie ma w tej restauracji pasty.

🇪🇸 Hiszpania
[ Załóżmy że pracowałaś w jakiejś zielonej szkole czy czymś podobnym w pracy na sezon jakiejś takiej przy dzieciach.] Szukałaś pracownika który grałby różne piosenki harcerskie i zgłosił się do ciebie pewien Hiszpan. Przyjęłaś go jak się okazało dzieci go po prostu pokochał.

🇮🇸Islandia
Byłaś na skokach w Oslo uwielbiała sporty zimowe. Stałaś w tłumie myślałaś że stoisz koło Norwega, ponieważ trzymał norweską flagę, ale się zdziwiłaś i to mocno, okazało się że to był Islandczyk który po prostu przyszedł na skoki. Ponieważ brat go bardzo namawiał, a jak to odkryłaś pomyślisz prosto chłopak zapytał się skąd jesteś.

1039 no trochę się nameczyłam ponieważ chciałam to jeszcze dzisiaj napisać a musiałam jeszcze jechać do miasta i nie było mnie 4 godziny w domu. Mam nadzieję że się podobało😊❤️💚💙^^

//hetalia preferencje \\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz