Tanışma

30 4 0
                                    

Defne'nin anlatımından

Sabah okula yetişme telaşı ile uyandım Türkiye'nin aksine burada okul biraz daha erken başlıyor ve telefonumun saati hala İstanbul'a göre o yüzden biraz geç kalmış olabilirim. Aşağıya indim ve annemin yanağından hızlıca öpüp kapıya koştum.

"Geç kaldın koş koş koş" abime laf sokacak kadar bile zamanım yoktu.

"Kesin gene geç yattı hele Bi geç kalsın alıcam o telefonu elinden." annem son anda kendini duyurmayı başarmıştı.

Okulun kapısında sınıf öğretmenimle karşılaştım (hayat yüzüme mi güldü ne)

"Merhaba ben yeni nakil oldum sizin sınıfınızdayım ismim Defne."

"Yeni olduğun için ilk günden geç kalmanı görmezden gelicem ama bir daha olmasın."

"Peki hocam" şimdilik yırttık.

Sınıfa doğru ilerliyorduk bu sırada lee ji eun ile konuşuyordum benimle birlikte aynı zamanda nakil olmuştu ve aynı sınıftaydık, sınıfa kadar konuştuk ve çok iyi kaynaştık (ilk görüşte knk).
Sınıfa girmeden önce hocamız bizi durdurdu ve uyarıda bulundu.

"kızlar bu okulda dikkate almanız gereken en önemli şey nu'est çetesinden uzak durmak."

"peki bir sebebi varmı hocam?" ji eun benden önce sormuştu sebebini çok merak etmiştik.

"Sadece biraz tehlikeliler."

"Peki neden hala bu okuldalar atılmaları gerekmiyormuydu?" birazcık sinirlenmiş olabilirim sırf bir kaç keko için rahatım bozulcaktı ve ben rahatına düşkün biri olarak onu korumalıyım.

"Grubun başı bu okulun sahibi olan ailenin varisi yani istesekte atamayız."

"kaçıncı sınıftalar, 3 veya 4?"

"sizinle aynı sınıftalar o yüzden dikkatli olun, hadi artık sınıfa geçelim." kafa salladık ve sınıfa girdik.
Kısa bir tanışma faslı oldu ve anladığım kadarıyla eğlenceli bir sınıfa düşmüştüm. Görevliler bize sıra ayarlamaya çalışırken gözüme bir çocuk takıldı, sanki onu biyerde görmüştüm ama nerede?

" Acaba yanına oturabilir miyim?" Ji eun onun yanına gidip sordu. Bütün sınıf susmuştu çocuk elinin tersiyle 'umurumda değilsin başka yere' dedi.

Jonghyun'un anlatımından

Her sınıfa gelen neden ilk benim yanıma oturmak istiyor çok sinir bozucu bir durum. Kızı elimin tersiyle reddettim artık yüzlerine bakma gereği bile duymuyorum, o sırada kafamı kaldırdım tahtanın önündeydi daha demin başımdan kovduğum kız ile konuşuyordu, sanki onu bir yerde görmüştüm ama nerede?
daha sonra hoca geldi ve onu dinlemeye başladı.

"Sadece bir kişilik yer ayarlayabildik biriniz orada otursun birinizde şimdilik üçlü otursun.

" Sen geç Ji eun" dedi ve o kız geçti.

"tamam o zaman sende-" işte o an hiç beklemediğim bir şey yaptım.

"Benim yanıma oturabilir." herkes şaşırmıştı ben, Defne, hocamız, sınıftakiler ve O.

"şimdilik senin yanına otursun zamanı gelince senin yanına bile yaklaşmiğcak. 😈😈"
~??? "

~Bölüm sonu~

Bu bölümüde şuraya bırakayım.
Umarım beğenmişsinizdir.
Ji eun'u medyaya bıraktım bakabilirsiniz.

sonunda yüz yüzeler şimdi başlasın kaoslar (yaşasın kötülük😈😈)

Tekrar görüşmek üzere 👋👋

Black Pearl Where stories live. Discover now