Soonyoung, gülümseyerek Eunbi'ye döndü. "Bugün çok güzeldi. Teşekkür ederim." Eunbi gülümsedi." Yuna, Seokmin'i dürttü koluyla. "Baksana şunlara. Ne kadar da yakınlar!"
Seokmin omuz silkti. "Boşversene sen de zaten sevmiyorsun." Seokmin'in kinâyeli lafı üzerinde Yuna iç çekti. "Yalan. Hâlâ seviyorum maalesef."Soonyoung bileğindeki saate baktı. "Saat geç olmuş. Taksi durağına gidelim de geç olmadan evine döndüğünden emin olayım."
Eunbi parıldayan gözleriyle bakmaya başladı. Karşısındaki kişi onu önemsiyordu. Eunbi koluna girdi Soonyoung'un. Yuna büyüterek gözlerini, onları izlemeye devam ederken Soonypung kendini rahatsız hissederek aralarındaki mesafeyi biraz daha açtı.Ancak Eunbi hâlâ Soonyoung'un koluna, kokunu sarmış durumdaydı.
Yuna iç çekti. "Sevmiyor değil mi?" Seokmin güldü. "Eunbi'den aşırı rahatsız oluyor şu an." Yuna omzuna vurdu Seokmin'in. "Avutacağım diye yalan söyleme aptal!"
Seokmin ciddileşti. "Gayet ciddiyim. Soonyoung'ın sol eline bak. Rahatsız olduğu için gumruk halinde. Eunbi kokuna girdiğinde biraz geri çekildi. Arada eliyle ensesini sıvazlıyor. Daha ne olsun?"Yuna kaşlarını kaldırdı. "Gerçekten öyle midir?"
Seokmin kafa salladı. "Evet, böyle yaptığına göre birini seviyor demektir. Bu kişi Eunbi değil. Bundan eminim."
...Taksi durağına giden yolda birkaç metre gerilerinden gelen Yuna ve Seokmin'i hâlâ farketmemişlerdi. Bir kez başlarını çevirip arkalarına baksalar, Seokmin ve Yuna'nın saklanacağı bir yer olmadığından, hemen görürlerdi. Seokmin artık içinde tutmak istemediği için bağırdı ileriye doğru. "Hey, Soonyoung!"
Soonyoung başını çevirip baktı, Eunbi ile birlikte. İkisi de durmuş, yüzünü gizleyen Yuna ve rahat tavırlı Seokmin'i bekliyorlardı. Soonyoung kaşlarını kaldırdı. "Efendim?"
Seokmin ikisini işaret etti. "Siz arkadaş mısınız?"
Yuna kolunu sıktı Seokmin'in. Olumlu bir cevap duymaktan korkuyordu. Eunbi cevapladı Seokmin'in sorusunu."Evet, sanırım koluna girdiğim için yanlış anlaşılıyoruz."
Seokmin tek kaşını kaldırdı. "Aynen öyle." Seokmin gözlerini kısarak baktı Soonyoung'a. "Madem Yuna'yı sevmiyordun, ne diye sevgili oldun?"
Eunbi girdi araya. "Seviyordu. Ki hâlâ seviyor."
Yuna kaşlarını çattı. Soonyoung hâlâ sessizce dinliyordu.Seokmin güldü. "Seviyor öyle mi? Yuna Soonyoung için neler yaptı haberiniz var mı?" Eunbi girdi araya tekrar. "Yeter artık Soonyoung'u hiçbir şey yapmamış gibi göstermekten vazgeç!" Soonyoung mırıldandı. "Boşver, gidelim hadi Eunbi."
Soonyoung ardına dönüp yürümeye devam ederken Eunbi tekrar bağırdı. "Bu ilişkiye sahip çıkan tek kişi Yuna değildi. Hatta Yuna sahip bile çıkmadı! Arkadaşın Eunbi'ye, Soonyoung'un seni kıskanmıyor olmasını yakındığını biliyordu Soonyoung. O yüzden ayrıldı senden, seni rahatsız etmemek için. Bu en büyük yardımlardan biriydi zaten."Eunbi sinirle uzaklaşırken, Yuna Seokmin'in kolunu dürttü. "Onu takip et, taksi durağına yalnız gitmesin."
Seokmin kafa sallayarak ilerledi. Biraz uzaklaştıktan sonra ardında Soonyoung ve Yuna'yı bırakmıştı. Artık bazı şeyleri konuşmanın vakti de gelmişti. Gelmişti fakat Yuna, Soonyoung'u orada bırakıp ilerledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Girlfriend ↪ hoshi + yuju ✔
FanfictionSoonyoung, hala eski sevgilisine aşıktı. 2020 | duestrade© 「@monoita」 ↪Wattpad'de ki ilk YuShi kitabıdır.