Jeonghan iç çekti dertli dertli. Soolrim telefonundan başını kaldırıp baktı sevgilisine. "Sorun ne?"
Jeonghan masaya eğildi, yemekhanede ki her masa dolu olduğu için sessiz sessiz konuşmaya başladı. "Soonyoung hâlâ Yuna'yı seviyor." Soolrim üzülerek dudaklarını büzdü. "Ciddi misin? Yuna dün hâlâ Soonyoung'u sevdiğini itiraf etmişti."
Soolrim göz devirdi. "Açıkçası, Soonyoung hâlâ seviyorsa ne diye ayrıldı bilmiyorum ama..." Soolrim sinsice gülümsedi. "Bu onları tekrardan sevgili yapmak için bize engel değil."Jeonghan kaşlarını kaldırarak gülümsedi. "Diyorsun?" Soolrim göz kırptı. "Aynen öyle!"
...Yuna, tuvaletine girdiği gibi kilitlenen kapı ile başını kapıya çevirdi. Korkarak birkaç saniye bakmanın ardından bağırdı. "Kapının kilidini açar mısınız lütfen?"
Soonyoung dersinden yeni çıkmıştı ve şimdi bayanlar tuvaletinin yanından geçmek üzereydi. Yuna kapıya yaklaşmanın ardından kapıya vurmaya başladı. "Kimse yok mu!"Yuna sorularının cevaplarının peşinde değildi. Yardıma ihtiyacı vardı ve onu bu yardıma muhtaç bırakan kişi Jeonghan ve Soolrim çiftiydi.
Soonyoung duyduğu bağırışla kapıya kulak astı. "Kimse yok mu!" diye bağırdı tekrar Yuna. Soonyoung iç çekti. "Bekle, sana yardım edeceğim."
Yuna yalnızca makyajını tazelemek için girdiği bu tuvalette, korkudan terleyerek suratındaki kapatıcıyı da akıtmıştı.
Soonyoung kapının önüne düşmüş hâlde duran anahtarı alıp deliğe soktu ve kapının kilidini açtı.Yuna derin bir nefes aldı sonunda.
Soonyoung kaşlarını kaldırdı. "Sen iyi misin?" Yuna rahatlamanın verdiği ani yorgunlukla kafa salladı. Ardından konuştu. "Teşekkür ederim. Birkaç dakika daha kalsaydım muhtemelen korkudan bayılacaktım."
Soonyoung kafa salladı 'anladım' der gibi. Ardından uzaklaştı.Ardında hiçbir şey söylemeden giderek üzdüğü kızı bıraktı.
Koskoca kitap bu dans collab görüntüleri ile bitecek gibi duruyor 🤭
Bacılar şu garibana bir shop yapıverin be 🤗
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ex Girlfriend ↪ hoshi + yuju ✔
FanfictionSoonyoung, hala eski sevgilisine aşıktı. 2020 | duestrade© 「@monoita」 ↪Wattpad'de ki ilk YuShi kitabıdır.