0.2

246 28 16
                                    

Soonyoung girdiği film sırasının biraz arkalarında gördüğü Yuna üzerine bir de onun için sona kalan karamelli patlamış mısırı da almıştı. Hemen ardından sinema salonuna girip numarası yazılı olan koltuğa oturdu. Çok arkada ya da çok önde değildi. Orta sıralara yakın bir yere oturmuştu.

Çok geçmeden Yuna girdi salona. Seçtiği sıradaki koltuk tam olarak Soonyoung'ın yanına düşüyordu. Çekine çekine oturdu Yuna. Soonyoung elindeki karamel aromalı patlamış mısırı -önüne bakmaya devam ederken- Yuna'ya uzattı. "Lütfen kabul et. Son bir tane kalmıştı."

Yuna patlamış mısır dolu karton kutuyu alıp kucağına koydu. "Teşekkürler." Soonyoung 'rica ederim' der gibi kafa salladıktan sonra ayağa kalkıp kendi koltuğunun hemen yanındakine oturdu. Yuna'yı rahatsız etmek istemiyordu çünkü. Lakin tekrardan sinema salonuna giren çift Yuna ve Soonyoung'ın arasındaki açığı kapatmıştı.

Gelenler Jeonghan ve Soolrim çiftiydi.

Jeonghan, Soonyoung'un omzunu dürttü. "Bir ileriye otursana kardeşim, Soolrim ve ben yanyana oturmak istiyoruz da." Soonyoung, anlayışlı bir biçimde kafa sallayıp bir koltuk daha ileri gitti. Yuna hariç üçü şu an oturmamaları gereken yerdeydiler.

Jeonghan, Soonyoung'un kulağına eğildi. "Biz seni farketmiştik. Sona kalanı almıştın, elinde iki tane vardı. Birini ne ara yedin daha film başlamadı!" Jeonghan'ın alay eder gibi söylediklerine karşılık Soolrim, sevgilisini frenlemek için kulağına fısıldadı. "Farkettiysen Yuna da mısır alamamıştı ama şu an elinde karamelli mısır var."

Jeonghan aydınlanmanın etkisiyle kaşlarını kaldırdı. Yuna ve Soolrim konuşmaya dalmışlardı reklamlar geçene kadar. Jeonghan göz kırptı Soonyoung'a. "Affet kardeşim." Öpmek için eğilirken Soonyoung itti arkadaşını. "Yanında sevgilin duruyor, şu hareketlere bak!"
Başladığını belli eden müzik ardından herkes önüne döndü. Jeonghan hâlâ Soonyoung'ın tepkisine gülmekten filme dikkatini verememişti.
...

Soolrim, Yuna'nın kızarak yanaklarını görmenin ardından arkadaşının kulağına eğildi. "Onu hâlâ seviyorsun değil mi?"
Yuna dudağının kenarıyla güldü. "Ben mi? Hiç sanmıyorum."
Soolrim göz devirdi. "Belli ediyorsun, bari yalan söyleme! Bana bak, tekrardan çıkmaya başlasanıza."
Yuna kaşlarını çattı. "Hayatta olmaz! Bir kere o ayrıldı benden artık sevmiyordur beni."

Soolrim zafer elde etmişçesind gülümsedi. "Ama sevdiğini de inkâr etmedin."

Yuna kafa salladı. "Evet, maalesef onu hâlâ seviyorum." dedi Yuna, kendilerinden tam olarak beş ya da altı metre arkadan gelen Soonyoung ile aynı anda.


Ex Girlfriend ↪ hoshi + yuju ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin