Jestem Nina- Nina Bones. Nie mam rodzeństwa... ani rodziny. Moi rodzice zmarli rok temu przy tym jak nie chcieli wykonać zadania od voldka. Mieli zabić mnie- tak mnie.
Nie zrobili tego więc czekała ich kara śmierci. Ale może dość już smutnych tematów. Już jutro jadę pierwszy raz do szkoły Hogwartu. Wcześniej byłam w szkole magii Beauxbatons, ale po śmierci moich rodziców przeprowadziłam się z Francji do Londynu. Sama. Nie no żartuje. Moim opiekunem jest Severus Snape. Nie jest taki zły . Chociaż zwykle nie miły i bez uczuciowy, czasami potrafi mnie rozśmieszyć.
A teraz coś o moim wyglądzie. No więc... Mam 16 lat i jestem średniego wzrostu dziewczyną z czarnymi długimi włosami i zielonymi oczami. Nie będę skromna, mam idealną sylwetkę. Jestem szczupła i mam wcięcie w tali. Zazwyczaj ubieram się na czarno. A no i chyba najważniejsze jestem czystej krwi. Myśle że będę albo w slytherinie albo w ravenclawie. Nie znoszę Gryfonów, tak naprawdę to nie lubię ich z opowieści z rodziców ale...no.
Skip time
Jestem już na stacji 9 i 3/4. Wsiadłam do pociągu, nie wiedziałam gdzie usiąść. Znalazłam jeden wolny przedział. Zajęłam miejsce i wpatrywałam się na widoki za oknem. W połowie podróży weszła do przedziału, w którym byłam jakaś wysoka dziewczyna. Nie wyglądała na miłą, jest pewnie ze slytherinu ale nie wnikam. Nie była bardzo atrakcyjną osobą, miała krótkie brązowe włosy i czarne oczy.
-mogę się tu dosiąść?- spytała
- tak, siadaj
-pierwszy raz ciebie tu widze, jesteś nowa?
-przyjechałam z Francji, wcześniej uczyłam się w Beauxbatons, ale po śmierci-wychrząknełam-moich rodziców mój opiekun stwierdziła, żebym przeprowadziła się do Londynu i zaczeła naukę w Hogwarcie.
-a jak się wogule nazywasz?
-Jestem Nina Bones
-Ja jestem- przerwał jej wchodzący chłopak
-Ja jestem Blaise Zabini, a to jest Pansy Parkinson, oboje jesteśmy w slytherinie aa i jeszcze Malfoy... ale teraz go tu nie ma chyba poszedł po bagaże- powiedział z uśmieszkiem.
- Ym tak, a jak myślisz do jakiego domu trafisz?-powiedziała brunetka.
-Myślę, że do Slytherinu ale jeszcze nie wiem. A tak z ciekawości kim jest ten Malfoy?
- On jest... Szczerze typowym dupkiem, ale to on flirciarz, każda laska w szkole chce z nim być ale on się tylko z nimi bawi. Ale za to jest przystojny , cholernie przystojny i WYSOKI
-nie podniecaj się tak- powiedział Blaise.
Zabini był czarnoskórym wysokim chłopakiem, miał na sobie eleganckie spodnie i koszulę.
-nie bądź zazdrosny Blaise- sykneła Pansy.
- A zapomniałem powiedzieć Parkinson to moja dziewczyna i jesteśmy już razem.. hmm.. ile to już?¿
-2 lata głupku-zaśmiała się brązowłosa dziewczyna.
- fajnie się z wami rozmawia ale jestem bardzo głodna, jest tu gdzieś jakieś jedzenie?- powiedziałam
- jasne, że tak, wyjdź z przedziału i kieruj się w stronę toalety tam zobaczysz automat z jedzeniem, polecam czekoladowe żaby!!
-dzięki za informacje Pansy to ja pójdę zobaczyć.
Wysiadłam z przedziału szukając żarcia, zapatrzyłam się na widoki za oknem i wpadłam na przystojnego chłopaka z blond czupryną.
- przepraszam, nie zauważyłam ciebie,-powiedziałam nieśmiało leżąc z chłopakiem na ziemi.
-uważaj jak cho- przepraszam , jesteś tu nowa?- blondi wstał i podał mi ręke.
- dzięki , i tak jestem nowa mam na imię Nina Bones, a tyy?
- Malfoy, Draco Malfoy- powiedział pewnie
Czy to ten o którym opowiadała mi Pans? O boże on naprawdę był przystojny i jego oczy.. tajemniczo szare.
-Powinnam emm, wracać do przyjaciół- powiedziałam niepewnie.
-do zobaczenia w szkole!-powiedział i skierował się do toalety.Wróciłam do przedziału.
-Ja- Ja -Ja chyba go zobaczyłam!!
-KOGO?-powiedział przerażony Blaise
-Malfoy'a- rzuciłam krótko
- aa spoko, kobieto już się bałem
- i jak?- powiedziała parkinson.
-a jak ma być? Wpadłam na niego i on mnie ZA TO PRZEPROSIŁ!
- wow kochana to ty jakieś szczęście masz hahah
Po chwili do nas przyszedł Malfoy.
-Nina?
-tak to ja-odpowiedziałam
-Malfoy to jest Nina ona jest czystej krwi i podejrzewamy że zostanie wybrana do slytherinu.
Przez 2 godziny śmialiśmy się i opowiadaliśmy różne ciekawe historie. Draco nic nie mówił ani się nie śmiał, typowy f-boy.Hejka kochani! Pierwszy rodział trochę krótki i nudny ale obiecuję, że za niedługo będzie akcja<3
a i dziekuje Nikoli za wybranie imienia dla bohaterki opowieści✨Może jeszcze dzisiaj wleci kolejny rozdział. Baiii