Podle skutečných událostí
Nejspíš každý z vás zná proxy symbol, takové to kolečko s křížkem uprostřed. Tento příběh píši, abych vás varoval před sílou tohoto znamení.
Byl květen, když jsem si ten symbol poprvé nakreslil na zápěstí. Byl jsem obrovský fanoušek creepypast a to znamení jsem nosil prakticky non-stop.
Uplynulo pár dní, vždy jsem si znamení opět dokresloval, aby mi na ruce zůstalo. Ovšem jednou, když se mi opět smylo, jsem si ho zapomněl nakreslit.
Den probíhal jako obvykle. Šel jsem do práce, potom dodělal práci doma a nakonec si četl creepypasty na internetu. Bylo jedenáct hodin v noci, když jsem skončil. Vypnul jsem všechna světla a šel spát.
Tu noc to všechno začalo. V pokoji se sami otvíraly zásuvky u stolu a slyšel jsem kroky.
Druhou noc jsem byl náhle z mně neznámého důvodu příšerně vyděšený, asi jako kdybych právě shlédl deset hororových filmů. Všechny figurky na poličce naproti mojí posteli byly natočené směrem ke mně a já měl nepříjemný pocit, že mně sledují.
Teprve ráno jsem si uvědomil, že už mám dva dny smyté to znamení. Rozhodl jsem se, že si od toho trochu odpočinu, a tak jsem si ho stejně nenakreslil. Po tomto rozhodnutí se to ale ještě zhoršilo. Začalo se to dít i přes den. Po domě jsem náhle všude viděl to znamení. Bylo vytvořené z jídla, z talíře, na kterém byl křížem položený příbor, vyryté v nábytku a ve zdech. Vrcholem bylo, když jsem jednou vyšel ze sprchy a na zrdcadle bylo napsáno červenou barvou „We can see you“ (My tě vidíme).
Po posledním incidentu, kdy mne málem přejelo auto kvůli letáku, který mi vletěl před obličej, jsem to vzdal. Ten papír byl opět celý pokreslený oním znakem. Ten den jsem si na ruku to znamení opět nakreslil a v ten den to všechno také ustalo. Už jsem ho nikdy nesmyl a dávám si na to dobrý pozor.
Proto toto berte jako varování. Neudělejte stejnou chybu jako já. Jakmile se do tohohle kruhu zamotáte, není cesty zpět. Buď budete muset navěky nosit tohle znamení, nebo vás to nakonec zabije…
ČTEŠ
creepypasty ✓
HorrorMáte rádi creepypasty?pokud ano tohle je pro vás. Někoho to může vystrašit některý zase ne. Zde si můžete přečíst originální příběhy i jiné.