Muž prchá ze zbouraného blázince a začíná terorizovat malou komunitu ve Virginii. Když ho nakonec policie chytí, vrhá se pod vlak.
Od jeho smrti se pravidelně zjevuje na Halloween v kostýmu králíka. Může to znít banálně, ale něco pravdy na této městské legendě je…
Blízko Cliftonu ve Virginii se nachází malý nadjezd spojující Colchester Road. Tunel, který vede pod tímto nadjezdem, je nazýván místními The Bunny Man Tunnel (Tunel králičího muže). Tento hloupý název se zrodil díky jedné městské legendě, která sem často láká celé davy turistů.
Tunel je pojmenován po Bunny Manovi, muži v králičím obleku, který terorizuje všechny lidi, co navštíví tuto zemi.
Na začátku roku 1900 byl psychiatrický ústav pro duševně choré zločince uzavřen a kriminálníci byli naloženi do autobusů, který je měl rozvézt po celých státech do jiných zařízení. Jeden z transportů ale havaruje a všechny vězně zabije. Až na jednoho.
Pátrání po uprchlém zločinci se po několika týdnech odvolá. Buď zmizel, nebo byl zabit.
Nicméně, po několika měsících byly v lesu blízko Colchester road nalezeny stovky králíků, kteří byli stáhnuti z kůže. Byli pověšeni za zadní nohy, přesně tak, jak by to udělal zkušený lovec. Až na to, že některým byly utrženy hlavy, zlámány páteře a byli napůl snědeni.
Místní noviny začaly mluvit o člověku, který byl později pojmenován jako Bunny Man.
Další zmínka o tomto vrahovi se vynořila na povrch, když byl objeven na stromě visící muž. Byl pověšený úplně stejným způsobem jako králíci před ním. Později byla objevena další mrtvá těla – visící, bez kůže a ano, částečně snězená.
Začal se šířit strach z toho, že zabiják přežil v divočině, nebo se vrátil z místa, kde se ukrýval.
Tentokrát dopadlo pátrání jinak. V říjnu toho roku se ho snažili vyšetřovatelé polapit a honili ho blízko Colchesterského nadjezdu. Mohli ho chytit, pokud by nebyl přímo před jejich očima Bunny Man zabit projíždějícím náklaďákem.
Později po sebevraždě byl Bunny Man identifikován. Byl to ten chovanec, který nebyl po havárii transportu nalezen. Jeho jméno bylo Douglas J. Griffon. A důvod, proč byl zavřený na psychiatrii? Zavraždil svoji ženu a děti na Velikonoční neděli.
Legenda tedy říká, že vždy ke konci října se v lesích blízko nadjezdu objevujou mrtví králíci, stažení z kůže. a pokud budete procházet tunelem, můžete vás tam přepadnout muž v králičí masce, stáhne vás z kůže a pověsí vás hluboko v blízkém lese.
A zde je trochu pravdy na tomto příběhu:
Tento příběh zní strašně lacině – uprchlý kriminálník, králičí oblek, vykuchaní králíci, Halloween… Ale věřte nebo ne, tento příběh je založen na pravdě…
V říjnu roku 1970 se objevily dvě zprávy o muži s králičím oblekem, který terorizoval lidi, co po něm šli. Obě dvě zprávy pochází ze stejného místa, z Burke ve Virginii – ne moc daleko od Cliftonu – a obě dvě se objevily během Halloweenu.
V první zprávě se mluvilo o armádním kadetovi a jeho přítelkyni, kteří zaparkovali auto během půnoci, aby si „popovídali“. Byla noc a oni se zrovna vraceli z fotbalového zápasu. Později po tom, co si začali „povídat“, si oba dva všimli nějakého pohybu za sklem jejich auta. Křičel na ně muž v králičím obleku, že jsou na soukromém pozemku.
Pár ihned začal odjíždět, když tu najednou jim něco prolétlo zadním oknem – byla to sekera.
Dva dny před Halloweenem šel místní hlídač na obhlídku po novém staveništi a spatřil podivného muže v králičím obleku, jak prosekává plot. Řekl, že jestli mu v zabrání, usekne mu hlavu.
Policie nenašla žádné fyzické známky o existenci Bunny Mana, ale i tak dostala více než 100 hlášení od místních lidí, kteří tvrdí, že viděli mezi Burke a Cliftonu podivného muže v králičím obleku. Pár dní před Halloweenem.
Další hlášení o Halloweenu dostala policie od lidí, kterým někdo zabil a zčásti sežral domácí mazlíčky.
Byl tento podivný muž v králičí masce inspirace pro legendu, nebo opravdu existuje
Bunny Man?
ČTEŠ
creepypasty ✓
HorrorMáte rádi creepypasty?pokud ano tohle je pro vás. Někoho to může vystrašit některý zase ne. Zde si můžete přečíst originální příběhy i jiné.