jezero mrtvých

257 13 0
                                    

Byla jedna holka,  jmenovala se Mandy a měla 14. narozeniny. Na svou oslavu pozvala 4 svoje spolužačky: Emily, Daphne, Loru a Cassidy. Mohly u Mandy spát. Aby si pořádně užily celou noc, Mandiny rodiče odjeli na jednu noc do luxusního hotelu. Bylo 20:00 a bylo šero. Daphne si po chvíli všimla že se jí ztratil drahý prsten po své zemřelé babičce. Tak se ho vydaly hledat. Došly k jezeru kolem kterého Daphne šla, když šla k Mandy. Najednou Lora uviděla prstýnek blízko u vody. Hned to vykřikla že ho vidí. Daphne se pro něj rozběhla jenže na prstýnek špatně šáhla a on jí spadnul do vody. Naštěstí byla u břehu malá hloubka. Daphne nemá ráda špínu, ale že si namočí ruce ve špinavé vodě až po loket aby vytáhla desítky let starý drahocenný prsten po své babičce, to pro ni nebyl problém. Jak už na prstýnek došáhla, ještě si ho prohlížela protože pod vodou se nádherně třpytil. Najednou pod vodou chytla Daphinu ruku nějaká šupinatá ruka. Daphne vykřikla a to "něco" ji stáhlo pod vodu. Holky se strašně lekly a běžely k vodě a volaly na Daphne. Uprostřed se Daphne najednou vynořila. Chytla se kamenu který byl naštěstí vedle ní. Jenže toho kamene se chytly i ty šupinaté ruce.  Najednou se z vody vynořila mořská panna a sedla si na kámen. Byla nádherná, měla krásné lesklé blonďaté vlasy, krásný zlatý ocas  snědou kůži. Najednou promluvila takovým divným bublavým hlasem a zeptala se Daphne "Chceš žít?" a Daphne zakřičela "Ano! Bože, ano, ano chci!" "Tak mi dej ten prsten nebo tě stáhnu pod vodu a přivážu ti ruku ke kameni a nebudeš se moct vynořit!!!" Daphne znova zakřičela "NIKDY!" a hodila prsten směrem k holkám. Dopadl těsně ke břehu. Emily se rozběhla ke břehu aby prstýnek vylovila. Hmatala rukou pod vodou aby prstýnek našla. Mezitím mořská panna zapíchla svůj ostrý nehet Daphne do krku. Daphne ztrácela zrak. Viděla jen rozmazaně. V myšlenkách si říkala "smrt je klidná...sbohem mami,  sbohem tati...ahoj holky..." myslela na různé věci když padala na dno jezera a ž vůbec nic necítila, nemohla se hnout, jen padat do hloubky. Mořská panna se potopila a plavala ke břehu aby získala prsten. Konečně ho Emily našla a vstala a v té vteřině i mořská panna skoro u břehu pod vodou mrskla ocasem až vyskočila z vody na Emily. Emily naštěstí stihla uhnout. Mořská panna ležela na pevnině a snažila se dostat zpět do vody. Cassidy vykřikla "Pojďte chytnem ji!!" Všechny čtyři se rozběhly k mořské panně a chytly ji za ruce a dotáhly ji asi 10 metrů od vody aby uschla a umřela. Lora byla velice dobrá v plavání a proto si vyslíkla triko, kalhoty a ponožky a ve spodním prádle skočila do vody pro Daphne. Pod vodou se zasekla...všude na dně jezera leželo spusty kostí a lebke od krve a spousty krásných, třpytivých a pravých šperků a broží..Pak pod vodou zahlédla Daphne tak pro ni plavala a vytáhla ji na hladinu. Doplavala ke břehu a holky jí pomohly vytáhnout Daphne. Pak se ještě potopila aby vytáhla pár cenností aby je mohla darovat na Daphinu léčbu. Mezitím co Lora lovila šperky,  Cassidy zavolala sanitku a policii. Daphne odvezli do nemocnice, poté vypustily jezero a posbírali všechny cennosti a dali je spolu s mrtvou mořskou pannou do muzea a Cassidy, Lora, Mandy, Emily a trochu probraná Daphne byly v novinách a zbohatly za toto oběvení.... No prostě byly to nenormální narozeniny...šťastné, i smutné. Daphne naštěstí byla v pořádku, mořská panna ji naštěstí nepropíchla cévy.

creepypasty ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat