As vrea ca acel moment sa nu se fi intamplat,sa am o viata decenta,o familie.De ce viata mea nu poate fi ca a celorlalte fete???
Numele meu este Rebeca White si am nouasprezece ani si aceasta este povestea mea.
Totul a inceput intr-o zi ce parea a fi normala.Ma trezesc si ma pregatesc de scoala.Cobor scarile si ma indrept spre bucatarie ,unde mama imi pregatea micul dejun cu dragoste si pricepere.
-Buna dimineata ,draga mea! imi zise si ma saruta pe frunte
-Neata ,mama.ii zic eu cu toate ca eram inca adormita
-Sper ca nu vei uita ca diseara luam cina in familie
-Nu uit mama ,promit.
-Bine.
-Am plecat,trebuie sa prind autobuzul.ii zic eu in timp ce imi luam ghiozdanul greu
-Pa ,scumpo.
La scoala totul a fost normal...
Dupa scoala merg spre casa.Am ajuns in curte si ma indrept spre usa de la intrare, cand aud o voce staina.
Intru si ma indrept spre bucatarie,unde imi vad parintii legati si neajutorati.Incerc sa ii ajut,dar in zadar ,un barbat inalt imi pune pistolul la tampla si imi zice ca totul va fi bine,dar nu a fost.Nemernicul imi ucise parintii chiar in fata mea cu sange rece,fara sa ii vad vreun regret.Pe mine m-a rapit si am devenit ”vedeta”lui la un club de noapte.
Am fost inchisa intr-un depozit parasit de la capatul orasului.Trei zile am stat aici fara sa mai vad lumina soarelui.Am stat aici in intuneric si frig,cand deodata un barbat inalt si foarte solid imi aduce mancare.
-Da-mi drumul,gorila!ii zic eu in timp ce lacrimile mi se preling pe obrajii rosii
-Nu iti pot da drumul,fetito.Seful m-ar ucide pentru asta.
-Seful??
-Da .Il vei cunoaste azi.
Eram ingrozita,nu stiam ce se va intampla cu mine.In timp ce imi imaginam cele mai ingrozitoare lucruri ce mi s-ar puteau intampla, am auzit o voce groasa.
-Unde este fata?
-Este alaturi sefu'.
-Bine.
Deodata un tip inalt si chipes intra in camera.Se aseza langa mine si ma privi bland.
-Numele meu este Lucas.
-Rebeca.ii zic eu cu ezitare
-De acum vei fi dansatoare la clubul meu de noapte.
Atunci cand mi-a zis acele vorbe,am simtit cum viata mea se naruie.Nu puteam sa scap.Ce se va intampla cu mine ???
Si iata-ma acum,dansatoare la clubul lui,de trei ani.
CITEȘTI
In fata destinului
RomanceAs vrea ca acel moment sa nu se fi intamplat,sa am o viata decenta,o familie.De ce viata mea nu poate fi ca a celorlalte fete??? Numele meu este Rebeca White si am nouasprezece ani si aceasta este povestea mea.