A doua zi toate ne pregatim pentru seara cea mare ,alegand costumatia perfecta si repetand numerele.Eu mi-am ales o lenjerie intima rosie si dantelata,o jartiera ce se asorta si niste cizme cu tocul de opt centimetri.Giulia a ales un costum negru si foarte strampt din piele,ce ii scote in evidenta talia de viespe ,sanii obraznici si fundul bombat.Seara a aparut.
Clientii fideli si foarte importanti si-au ocupat locurile si asteptau cu nerabdare numerele noastre erotice si foarte senzuale.
Una dintre cele mai bune prietene ale mele,Otilia a fost chemata in camera separata.E o fata de douazeci de ani,cu o fata de spiridus,parul scurt si blond,ce lasa sa se observe mai multi cercei.O fata indrazneata ,desteapta si foarte frumoasa,ce ii facea pe barbati sa innebuneasca.
Atunci cand intra in camera nu putea sa nu observe ca totul era imaculat.Pe pat o astepta un barbat inalt,bine facut.Avea ochii negri si parul usor ravasit.Costumul lui scump si foarte elegant scotea in evidenta faptul ca era bogat si avea influenta.Firicele mici de riduri se observau usor in jurul ochilor. Otilia se aseaza pe pat langa barbat si acesta o privea bland.
-Numele meu e Robert. ii zise cu o voce groasa
-Otilia.
Barbatul o dezbraca usor de tinuta ei dantelata,iar cu varful degetelor o atingea usor si delicat.O saruta apasat.
Se puse deasupra ei si o patrundea usor,apoi repede,iar ea putea simti cum fiorii placerii o invaluiau si inima ii batea cu putere.Ii atinge cu varful degetelor cele mai sensibile zone,iar ea se arcui de placere.Gemea si inchidea ochii in timp ce acesta o patrundea mai repede .Simtea furnicaturi pe pielea umeda,iar sangele ii dadea in clocot.
Ajunsi la epuizare,cei doi se pregateau sa plece din acea camera.
-M-am simtit minunat.
-Si eu.
-Poate vom mai repeda aceast moment.ii zise pe un ton bland.
-Poate.
Otilia observa ca acest barbat nu e ca ceilalti ,ce vin aici si se comporta ca niste animale.Acesta a facut-o sa isi aminteasca de prima data, cand si-a pierdut virginitatea cu cel mai dragut baiat din liceu.S-a purtat asa de tandru cu ea....Si-a dat seama ca se simte atrasa de acest barbat.
CITEȘTI
In fata destinului
RomanceAs vrea ca acel moment sa nu se fi intamplat,sa am o viata decenta,o familie.De ce viata mea nu poate fi ca a celorlalte fete??? Numele meu este Rebeca White si am nouasprezece ani si aceasta este povestea mea.