Seara cea mare a fost un succes pentru clubul lui Lucas.
-Rebeca,stiu ca suna nebunesc,dar ce ai zice daca am iesi in oras doar noi doi.
-Bine,iesim.
-Ne vedem la cinci ,atunci.imi zise cu un zambet jucaus
Eram asa de entuziasmata ,incat i-am povestit totul prietenei mele ,Otilia.
-Pai hai ce mai asteptam?Trebuie sa iti alegem tinuta perfecta.
Trebuie sa recunosc ca Otilia avea un simt vestimentar deosebit.Mi-a ales o rochita alba inflorata si strampta ,ce se leaga in talie cu o curea mica si rosie.Tocurile rosii de opt centimetrii erau de un luciu deosebit,iar colierul imi completa tinuta.
M-am imbracat si m-am intalnit entuziasmata cu Lucas.Acesta purta o camasa ,o geaca de piele si blugi usor tociti .Imi complementa tinuta ,apoi ne indreptam spre o cafenea.Ma privea bland in timp ,ce ne savuram cafeaua.
-Esti asa frumoasa! imi zise
Simteam cum ma inrosesesc spre placerea lui.
-Multumesc.
Atunci cand eram cu el,parca timpul se oprea in loc,eram numai noi doi.Ma simteam plina de fericire si energie .
In timp ce vorbeam,Lucas imi atinse mana usor,apoi ma saruta apasat.Ma facea sa ma simt ca o pustoaica care era la prima intalnire,cu baiatul iubit.
Il doream.La naiba,chiar m-am indragostit de seful meu!!!
-Hai sa mergem la mine acasa,sa vedem un film. imi zise si imi zambi jucaus
-Ok.ii zic eu fericita
Ne urcam in BMW-ul lui luxos si pornim spre casa.Ajunsi in curte,acesta imi deschise portiera,ajutandu-ma sa cobor,ca un adevarat gentelman.
CITEȘTI
In fata destinului
RomanceAs vrea ca acel moment sa nu se fi intamplat,sa am o viata decenta,o familie.De ce viata mea nu poate fi ca a celorlalte fete??? Numele meu este Rebeca White si am nouasprezece ani si aceasta este povestea mea.