goldjin
Nie mogę uwierzyć, że właśnie dzisiaj minął rok odkąd się poznaliśmy, odkąd pierwszy raz odezwaliśmy się do siebie i przełamaliśmy barierę.
Pamiętam jak na początku było między nami kiepsko, a nasza relacja polegała jedynie i wyłącznie na tym, żeby robić sobie na złość.
Nie żałuję naszego pierwszego spotkania, pierwszego pocałunku i dotyku. Wtedy zrozumiałem, jak bardzo wyjątkowy i ważny dla mnie jesteś.
Stałeś się dla mnie moim słoneczkiem i skarbem, którego musiałem bronić za wszelką cenę.
Chciałem tylko powiedzieć, że kocham cię najmocniej na świecie i nic, ani nikt tego nie popsuje. Kocham cię bardzo.
3 765 754 ❤ 30k 💬
Wyświetl wszystkie komentarze
darkbinn
Jesteście najsłodsi, cholera.
minhoes
@darkbinn podpinam się pod to.jeonginest
Kocham cię, Jinnie. Jesteś mój i tylko mój.
goldjin
@jeonginest tak, tylko twój Innie.seung_shine
Cieszę się waszym szczęściem.lixiex_
Pamiętajcie, że zawsze możecie na mnie liczyć, jakby coś! Kocham was.chrisbang
Wasz ojciec jest z was dumny.
goldjin
@chrisbang dzięki tato.--
To już koniec tej książki i jejku, tak mi smutno teraz z jednej strony, bo bardzo się do niej przywiązałam, choć prowadzę jeszcze dwie inne książki i na pewno będzie ich jeszcze więcej. Bo to nie koniec mojej historii z pisaniem tutaj dla was.Dziękuję tylu osobom za każdy komenentarz, gwiazdkę, a także za samo czytanie. Nie wierzę, że ta książka osiągnęła aż 27 tys. wyświetleń. Jestem w szoku i bardzo wam dziękuję, bo nigdy nie spodziewałam się takiego odbioru.
Każda reakcja czy komentarz naprawdę motywowała mnie do dalszego napisania. Nie wiem, co mogę jeszcze tutaj napisać...
Dziękuję wam bardzo i kocham was bardzo, buziaki!♡
CZYTASZ
daffodil | hyunin
Fanfictiongdzie hyunjin to zawodowy model, zyskujący co raz większą popularność, a jeongin pragnie być tylko doceniony. tags: chatau; instagramau;