21

1.3K 50 0
                                    

Bila sam na poslu. Nakon onog danas s majkom bila sam skroz loše. Odlučila sam posjetit dokotra. Raiden se još nije javio. Vjerovatno čeka da se ja javim njemu,no taj film neće gledati. Žene nemoj te letati za muškarcima,nek oni letaju zbog vas. Poslije posla sam naručena,naravno privatno.Izvadit cu krv da provjerim šečer i masnoću u krvi. I usput kod ginekologa. Doduše baš se nešto i nesječam kad sam zadnji put imala ciklus,skroz sam to smetnula s uma. Vidjet ću s doktorom što će mi reći.

"Gospođice A'damovski lijepo vas je vidjeti"-rekao je Raiden. Hmm. Inače sam imala leptiriće kad bi ga god vidjela,ali sad. Ne osječam ništa.

"Gospodine Deniro vas također.Trebali ste nešto?"-upitala sam. Nasmiješio svojim jebozvanim osmijehom. To uvijek koristi kad hoće nekog šarmirat.

"Da,ove papire riješite i kad završite dostavite u ured. Mijenjam tvog šefa par dana. Tako da sam ti ja sad šef"-rekao je. Klimnula sam glavom. Uzela sam papire i uputila se u svoj brlog. Sjela sam na stolicu i krenula redat i provjeravat papire. Nije mi dugo trebalo. Našla sam par greški i podcrtala ih. Uzela sam papire i odnijela ih do šefovog ureda. Pokucala sam.

"Naprijed"-povikao je. Ušla sam. Sjedio je zadubljen u svoj lapotop.

"Donijela sam. Ima par grešaka i možete poslati gospođici Deniz da ispravi "-rekla sam. Mjerkao me. Znam da sam zgodna.

"Izgledaš kao boginja. Što radiš poslije?"-upitao me.

"Imam sastanak. Odnosno upravo sad u pola pet.Žurim gospodine Deniro"-rekla sam. Ne želim trenutno biti u njegovoj blizini.

"Sastanak.Hmm?Koliko znam još uvijek si moja djevojka"-rekao je. To se svakako uskoro mora riješit.

"Da trebamo to riješiti. Dođi večeras kod mene da riješimo neke stvari"-rekla sam. Bila sam hladna.

"Uredu,Alice. Večeras"-rekao je. Izašla sam iz njegovog ureda. Pokupila sam svoju torbu i mantil. Spustila sam se u garažu i sjela u svoj auto.

Bila sam u čekaonici. Umeđuvremenu sam izvadila krv i čekam da me sestra prozove.

"Gospođice Adamovski vi ste na redu"-rekla je sestra. Klimnula sam i ušla u ordinaciju. Doktorica je sjedila. Lijepa brineta s plavim očima. Dugo nisam vidila ljepšu doktoricu.

"Dobar dan"-pozdravila sam ju i pružila joj ruku.

"Dobar dan. Ja sam Meriem Huseton. Ginekolog"-rekla je.

"Alica A'damovski"-rekla sam kratko. Sjela sam. Čitala mi je nalaz krvi.

"Sve vam je u normalnim granicama,no gospođice po ovim nalazima vi ste u drugom stanju."-mislim da nisam dobro čula.

"Molim?"-upitala sam. Željela sam da mi ponovi.

"Trudni ste. Voljela bi da vas pregledam ginekološki"-rekla je. Ja trudna?Zar ja da budem nečija mama?JA?

"Uredu"-rekla sam.Skinula sam se i legla na stol.Raširila sam noge i čekala da me pogleda.

Bilo je sve uredu. Beba je uredu. Stara je 3 mjeseca. Raiden i ja dobit ćemo bebu. Super. Kako da mu ovo kažem. Dobila sam vitamine da kupim. Izašla sam iz bolnice i uputila se u svoj stan. Dok sam došla,otišla sam se istuširati i razbistrit s misli. Kako?Kako da ja budem majka?Što da radim sad?Hoću li biti bolja mama od svoje?Jao Alice zašto nisi pazila. Raiden će me udaviti. Definitivno.

Obukla sam trenerku i sjela u dnevnu. Slijedi mi razgovor s Raidenom. Rekao je da će doći oko osam. Ruke su mi se krenule znojiti,počela me hvatati neka nervoza. Što sad CRNA DAMO?

◇Crna Dama◇ ZAVRŠENAWhere stories live. Discover now