Pricala sam s ocem. Upoznao me je s svojom firmom i uveo me u posao.Pricala sam mu o svom poslu i zasto sam morala da se bavim s tim. Saslusao me kao pravi otac i dao mi podrsku uz prijetnju da ne smijem vise da se bavim s tim. Idem na posao,cujem se s Riom svaki dan. Navikava se bez mene. Isfenirala sam kosu i obukla svoju novu robu. Tata mi je nabavio svu dizajniranu odjecu i auto.Cak me pitao da mi kupi stan u centru,al nisam zeljela. Zelim biti tu gdje je i on. Sto se tice moje majke nista o njoj ne znam ni sestri ali saznat cemo jer je otac unajmio svoje ljude.
"Jesi spremna lutkice"-upitao me otac. Radim u njegovoj firmi i imam svoj odjel za financije,odnosno najnizi rang u firmi. Otac mi je rekao da moram poceti od najnizeg sektora da bi stekla iskustvo i sve.Moj otac je u poslu perfekcionista.
"Jesam"-rekla sam. Izasala sam iz kuce prateci oca. Sjela sam s njim u auto i krenuli smo u firmu. Okrenula sam se prema prozoru i razgledavala ulice Moskve. Prelijepa je. I mnogo hladna. Upisala sam tecaj ruskog,jer moram naucit jezik ako mislim ovdje zivit i radit.
"Svidja ti se Moskva"-upitao me tata.
"Predivna je. Voljela bi ostat ovdje"-rekla sam. No mene sve vuce u Ameriku. Rio,moj klub Herc. Crna Dama. Hejjj Crna Dama nikad ne kuka.
"Ovdje si uvijek dobro dosla. Sve ovo duso ce bit tvoje"-rekao je.
"Hvala ti tata"-jos uvijek se cudno osjecam. Ipak nikad nisam imala oca,al moja upornost da dodjem do njega se isplatila. Imam oca. Imam nekog ko ce brinuti o meni.
"Da veceras dolazi moja djevojka Gabriella Sanglason.Volio bi da je upoznas"-rekao je. Moj tata ima djevojku. Dobro mlad je za svoje godine,nije star.
"Koliko ima godina ona?Djevojka?"-upitala sam. Smijesno mi je.
"27. Znam mlada je,privukla me. No ja zbog svog posla ne smijem pokazati osjecaje. I sto manje ljudi zna za tebe i nju to bolje"-rekao je. Da sigurno bi ja bila meta da bi dosli do njega.
"Tata ona je starija od mene 4 godine.Bit cu dobra prema njoj ne brini"-rekla sam. Stigli smo u firmu. Ja sam otisla u svoj sektor,a on u svoj ured. Neka plavokosa ljepotica je čekala u prizemlju. Tata je nije primjetio,ali ja jesam.
"Dobar dan"-pozdravila sam prisutne. Ona se okrenula prema meni i odmjerila me. Čudno. Ušla sam u svoj ured i sjela za stol. Vrijeme je da se bacim na posao. Iščitavala sam mejlove,provjeravala dolazeću poštu.
Otvorila sam mejl neke tvrtke Deniro's company.
Što mi je ovo poznato. Krenula sam čitati.
"Poštvani gospodine A'damovski sutra stižemo na dogovoreni sastanak. Veliki pozdrav do našeg sutrašnjeg viđenja.
Riden Deniro"
Riden. Ovdje. U Rusiji. Koji kurac. S mojim ocem. Ovo je ludo. Ni na drugi kontinent ne mogu otići,a da njega ne sretnem. Nadam se da ja neću prisustvovati sastanku ne trebam mi dodatni stres.
Mogu se samo nadati,ali sto otac odluči tako će biti. On je direktor/vlasnik,a ja sam obična radnica. Naravno niko iz firme ne zna da mi je on otac. I tako će i ostati. Zna obezbeđenje i Gabriella,dovoljno.
Nakon što je radno vrijeme odkucalo kraj krenula sam kući. Još nisam upoznala ljude s kojim bi se mogla družiti. Jedva čekam da vidim tu famoznu tatinu ženu.
Ušla sam u kuću.Miris hrane je u meni porbudio glad. Inače ne jedem puno jer sam navikla u domu ne jesti po par dana,tako da sad i kad mogu da jedem nemam volju. Prvi put da sam stvarno ogladnila. Kuharica je obavila odličan posao. Otišla sam se presvući,obukla sam trenerku i sišla u dnevnu. Tata će doći s njom. Postala sam nestrpljiva.
"Stigli smo"-povikao je tata. Jes evo ih. Ustala sam iz pristojnosti da je pozdravim.
"Ćaoo"-rekla sam. Bila je prelijepa. Duga plava kosa,zelen oči i velike pune usne,a tijelo wauu. Ostala sam šokirana,ova žena je boginja ljepote.
"Ćao,Alice ja sam Gabi"-rekla je i pružila mi ruku. Prihvatila sam. Nije ni čudo što je moj stari puko na nju i ja bi da sam muško.
"Očarana sam. Nisam dugo ljepšu i prirodniju ženu vidjela"-rekla sam. Bila sam iskrena. Zarumenila se.
"Hvala,postidila si me"-rekla je. Bilo joj je neugodno. Očito nije navikla na direktne komentare. Bila je stvarno lijepa.
"Khm i ja sam tu. Idemo jesti,a kasnije ćemo pričati. "-rekao je tata na što je spustio ruku oko Gabinog struka i poveo je do stola. Što je moj tata fin hahaha.
"I ja sam mnogo gladna"-rekla sam i sjela na svoje mjesto.
Krenuli smo neku bezveznu priču. Djevojka je stvarno kulturna i fina. No,znam da je zajebana dok je uspjela mog oca da smota. Pa on 45 godina ima,a nema ni ženu ni djecu osim mene za koju nije ni znao da postojim. I da što lupa da ne može imat djece kad je mene uspio napravit. Stvarno koliko nas onda još ima po svijetu.Okey počela sam lupati gluposti.
Tata je bio očaran njom. Gledao je kao boginju.Stvarno sam bila iznenađena. Voljela bi da i mene netko ovako gleda. Ona je stvarno sretna žena.
"Ovaj Gabi čime se baviš?"-upitala sam ju. Zanima me.
"Imam kozmetički salon i prevodilac sam u jednoj firmi"-rekla je. Mnogo je postigla s tako malo godina.
"Koliko pričaš jezika?"-upitala sam je.Sigurno je morala znati više od 3 jezika.
"Španjolski,ruski,engleski,srpski i njemacki"-ti majku svetu. Ja jedva i engleski pričam kamoli da naučim još neki.
"Koji ti je maternji?"-pitala sam. Usput cu saznati i odakle je. Jer se vidi da nije ruskinja.
"Norveški"-rekla je i nasmiješila mi se.
"Ti majku svetu. Ti se zezaš?"-upitala sam. Žena priča 6 jezika. Ajde što je zgodna,al je brate i pametna. Šokirana sam.
"Ne,Alice.Što ću kad volim da učim strane jezike. Svatko to može danas da nauči,samo treba jaka volja"-rekla je. Da neko kad nema volje,ne može ništa ni postići. Sviđa mi se ova žena.
"Tata potpuno je odobravam"-rekla sam. Na što smo svi prasnuli u smijeh.
YOU ARE READING
◇Crna Dama◇ ZAVRŠENA
ActionJa sam CRNA DAMA.Moje ime je Alice. Prezime nemam. Nisam kurva,nisam na drugoj strani zakona. Ja zabavljam bogatune. Ja sam striptizeta. Ja sam glavna zvijezda u "Hercu",ja sam najzgodnija djevojka. Mene niko nije imao,niti ce. Onaj ko me dirne bez...