Aradan bir kaç gün geçtikten sonra, artık soru 'Fırtına neden çıktı?' değil 'Dünya buz çağına dönecek mi?' oldu. Jensen Sam'in yanına gelerek 'Sam Bob'u al ve robot ara' Sam Çıkışarak 'Bu havada kimse çıkmayacak demedin mi? Hava çok soğuk dışarı çıkamayız.' Jensen duraksadı robot bulamazlarsa gemiyi yapmaya yardımcı olacak robot yapamazlardı ve ellerinde sadece 13 tane robot vardı. 'Robot bulmamız lazım! Yoksa bu lanet dünyadan kurtulamayacağız.' Sam ağabeyisine hak verdi ve ' Bob hazırlan.' Sam ile Bob dışarı çıktı o arada Jensen ve Oliver geminin yanına giderek çalişmaya başladılar. Jensen duraksadı ' Yeterli hidrojenimiz yok!' dedi kısık ve üzüntülü bir sesle. O; sırada Sam ve Bob eve gelir ikisinin elinde de birer robot vardı. Sam mutlu bir şekilde 'Bir tane daha robot bulursak uzay gemisini programlayacağız' Jensen üzüntülü bir şekide 'Büyük bir problemimiz var!' Oliver araya girer ve ' Gemiyi çalıştıracak kadar yakıtımız yok daha fazla hidrojene ihtiyacımız var.' 'Ne yapacağız?' ' Bilmiyorum Sammy' Bob sevinçli bir şekilde 'Bizim bir aile dostumuz vardı adı Stephen o böyle şeylere çok meraklıydı kendine doğal yakıt yapar kendi arabalarında kullanırdı' Sam araya girerek ' Peki şu anda nerede?' ' Herkes gibi o da gitti.' ' Evini biliyor musun? ' dedi Jensen ' Biliyorum ama dua edelim ki fırtınadan yıkılmamış olsun.' Hemen dördü 43. caddeye gitmek için yola koyulurlar...
2 Saat Sonra
Sonunda 43. caddeye varmışlardı Bob bağırarak ' İşte burası ! ' dedi. Jensen ve Sam silahını belinden çıkarırlar Jensen önde giderken eliyle sessiz işareti yapar. Jensen eve girer her yeri kontrol ettikten sonra evde kimse olmadığını anlamıştır. Bob ' Çalışma odası yukarıda' Jensen hemen çalışma odasına girer ve ' Biz tam olarak ne araştırıyoruz?' Sam abisine dönerek ' Bulabildiğin herşeye bak' Oliver bağırarak 'Buldum buldum yakıt yapmayı buldum' Sam Oliver'ın yanına giderek elindeki kitaba bakar kitapta hidrojenle alakalı bilgiler yazar Oliver sayfaları değiştirir ve 'Kömür bulabilir miyiz?' der. Jensen 'Evet kömürlerin nerede toplandıklarını biliyorum' ' O zaman bize 50 kilo kömür lazım ' der. Jensen soru sormadan Yanına Bob'u alarak gider o arada Sam ve Oliver gerekli eşyaları aramaya başlar...
1 Saat Sonra
Jensen ve bob gelir 'Evet getirdik şimdi ne yapacağız' ' Kitapta yazdığına göre kömür gazlaştırılması ile hidrojen yapılabilirmiş.' Sam kömürü tozlaştırdıktan sonra makineye koyar...
Jensen sevinçli ama yorgun bir sesle ' Sonunda bitirdik hemen eve gidelim.' Dördü sonunda eve gelir. Sam hemen hidrojeni Yerleştirir ve 15 tane robotla işe koyulurlar geminin alt kısımını btirirler Bob, Jensen ve Sam'in 'Yanına gelerek dışarıdan bağırışmalar var' der. oliver hemen pencereye çıkar dışarıda insanlar kavga ediyr ve her yeri yağmalıyorlardı. Bob dışarıda kuzeni Mark'ı görür ve hemen dışarı çıkar Jensen arkasından bağırır ' Hayır dışarı çıkma!!' Jensen arkasından koşar ama Bob kalabalığın içinde kaybolmuştu derken Jensen Bob'ı görür ve herkes onların üstüne yürümeye başlar bir tanesinin elinde bıçak vardı ve daha kötüsü...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başlangıç
Ciencia FicciónBelki de insanın yalnız ölmesi sonsuz azap içinde yaşamasından iyidir...