İsyandan 2 gün geçtikten sonra Jensen, Sam ve Oliver gemiyi başlamışlardı. ''Dışarıda kimse yok! Bizi kimse rahatsız edemez'' dedi güler bir şekilde Jensen. Aradan 1 dakika geçmeden kapı çaldı Sam ayağa kalktı ve '' Senin o ağızına... martılar konsun'' dedi. Sam kapıya yöneldi giderken mızmızlanıyordu Jensen oliver'e dönerek '' İşte bu hep böyle'' Oliver gülümsedi. Sam kapıyı açtı karşısında 23-25 yaş aralığında bir genç vardı. Sam:
'' Sende kimsin?'', ''Nolur beni içeri alın hava çok soğuk.'' Sam çocuğu baştan aşağı süzdü ''Tamam gel içeri!'' Jensen bağırarak '' Gelen kim Sammy?'' Sam soruyu cevaplamadan Jensen odaya gelmişti. ''Buda kim?'' diye sordu şaşkın bir ifadeyle. '' Merhaba benim adım Tom '' , ''Tanıştığımıza memnun oldum Tom benim adım Jensen buda kardeşim Sam buda...'' Oliver arka odadan gelerek ''Benim adım da Oliver tanıştığımıza memnun oldum.'' '' Gel oturma odasına geçelim Tom'' dedi Sam. Hava kararmaya ve soğumaya başlamıştı.
Biraz sohbet ettikten sonra Sam Tom'a nerede yatacağını gösterdi. Tom Sam'e dönerek ''Ben yatsam sakıncası var mı? Çok yorgunumda'' , ''Hayır,tabikide sakıncası yok iyi geceler'' Tom yatağına gittikten sonra Jensen Sam' e fısıldayarak ''Bu çocuğu hiç gözüm tutmadı !'' , ''Öyle deme dostum baksana iyi çocuk'' , '' oliver seslenerek ''Ben yatıyorum iyi geceler! '' ''Hadi bizde yatalım Jensen sabah erken kalkacağız '' Jensen hiç bir şey demeden yatağına gitti. Sam yine mızmızlanmaya başlamış ama onu kimse dinlemediği için oda yatmıştı.
''Jensen, Sam kalkın!'' Jensen hemen koşarak aşağı indi. ''Son of a bitch'' Sam hemen aşağı indi ve Gemiyi kontrol etti ''Şükürler olsun'' Oliver evi biraz aradıktan sonra ''Paraları ve birkaç giysi almış.''
Arkadaşlar voltlarınızı bekliyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Başlangıç
Science FictionBelki de insanın yalnız ölmesi sonsuz azap içinde yaşamasından iyidir...