Fırtına

38 1 1
                                    

Jensen, Sam, Bob ve Oliver eve gelmişlerdi. 'Sam ne oluyor?' dedi Jensen , Bob çıkışarak ' Annem ve kardeşim dışarıda!! ' , ' Bu havada kimse dışarı çıkmayacak. ' dedi Jensen. Sam içerden programladıkları bazı robotları getirdi. Sam, Bob ve Oliver'e yapacakları şeyleri anlattı. Bu arada fırtına dinmiş herkes dışarı çıkmaya başladı. Herkesin kafasından bir ses çıkıyordu. Sam Oliver'e dönerek 'Etrafta robot bulabilir misin bir bak' Oliver hemen yanlarından ayrılır. Bob Sam dönerek ' Ben ne yapacağım? '  ' Sen Jensen'e yardım et.' Oliver Robot ararken gökyüzündeki kendilerine doğru yavaş yavaş yaklaşan bulutları gördü.  Ama şu an onun için bulutlar değil robotlar önemliydi. Oliver ' İşte bu ' diyerk bağırdı. Bir tane robot bulmuştu. Hemen Sam ve Jensen'ın yanına gelerek robotu gösterdi. Jensen ' Aferin evlat ' dedi. Hava soğumaya başladı ve birden herkes sustu. 54. cadde sesler yükseldi. Sam arkasını döndü ve herkes kaçıyordu. Sam 'in gözüne gökyüzündeki bulutlar takıldı ' Bunlar fırtına bulutları! ' diyerek bağırdı. Hemen onlarda koşmaya başladı. Çok şiddetli rüzgar ayaklarının üzerinde durmalarını zorlaştırıyordu. Fırtına hızlanmıştı ve hava dahada soğumuştu insanlar acı içinde bağırıyor , kaçmaya çalışıyorlardı. Çocuklar kaçan insanların ayaklarının altında eziliyorlardı. Anneler çocuklarını arıyor, çocuklar ise ezilmekten kaçıyorlardı. Hava çok soğumuştu. Herkes evlerine girmeyi başarmıştı ama birden kar yağmaya başlamış göz gözü görmez olmuştu. 

Arkadaşlar voltlarınızı bekliyorum inşallah hergün yeni bir bölüm yazıp sizlerle paylaşacağım.

BaşlangıçHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin