LISA
Wczorajszy dzień zakończyłyśmy bardzo pozytywnie, chociaż w smutku, ponieważ to nasz ostatni koncert i teraz mamy miesięczną przerwę. Choć i tak za parę dni będziemy coś pewnie nagrywać, ale ja nie o tym.
Dwa dni temu, impreza na której poznałam tyle super osóbek. Najwięcej bawiłam się ze starymi znajomymi, ale też nowymi przyjaciółkami. Pamiętam też jakiegoś chłopaka, z którym rozmawiałam przy barze, ale przez to, że trochę wcześniej popiłysmy z dziewczynami w autach zbyt dużo nie jestem w stanie sobie przypomnieć. No dalej Lalisa, wytęż umysł jeśli takowy masz!No tak! Pamiętam, to był Jungkook. Fajnie mi się z nim rozmawiało, mieliśmy strasznie dużo tematów rozmów, wiele wspólnych zainteresowań. Mam nadzieję że kiedyś się jeszcze spotkamy i pogadamy.
Jestem ciekawa czy dziewczyny pamiętają coś z wczorajszego dnia. Myślę, że nie bo piły o wiele więcej ode mnie ale wiadomo ja słaba głowa.
CHWILA. MY TAKIE SKACOWANE NA KONCERT NASTEPNY POJECHALYSMY.Aż weszłam na instagrama i zaczęłam przeglądać czy ktoś dodał jakieś zdjęcia z wczorajszego koncertu. Dobra widzę, uff nie wyglądam jak zombie, nawet całkiem ładnie. Dziewczyny tak samo. Kocham moje życie. Nie wyobrażam go sobie bez dziewczyn, naszych fanów, nie wyobrażam sobie co bym robiła gdybym nie była idolką, wiadomo napewno coś z tańcem ale to nie było by to samo. Tak rozmyślając nie zauważyłam nawet dziewczyn, które zaczęły schodzić na dół, jednak po chwili poczułam jak skaczą na kanapę na której siedziałam i siedziałysmy w takiej ciszy.
-To co dziewczyny, kolejna impreza?- starałam się zażartować, ale one spojrzały na mnie tylko z mordem. Włączyłam telewizję i gdy miałam odezwać się po raz drugi mój telefon zawibrował, a na ekranie pojawiło się powiadomienie od nowej osoby.
jeon.jk hej lisa.. myśleliśmy z chłopakami że fajnie się wczoraj razem bawiliśmy i może... zrobilibyśmy jakąś impreze zeby poświętować ee wasze zakońcxenie trasy np?
lalisa.aa hej, ale mam pytanie
kto pisze?Byłam trochę zdziwiona, bo nie pamiętałam nikogo o takiej nazwie. Spowrotem wróciłam na instagrama, aby zobaczyć kto to może być, ale nawet jego konto jest prywatne. Próbowałam sobie przypomnieć tę nazwę i dopasować do kogoś, wiec musiałam wyglądać strasznie gdy się tak wysilałam. Dziewczyny zauważyły chyba moje dziwne zachowanie i spojrzały się siebie porozumiewawczo. W jednym momencie zostałam przewrócona na plecy i gdy spojrzałam do góry zobaczyłam buzię mojej unnie. Jisoo z uśmiechem odebrała mi telefon i rzuciła nim do Rose, przy czym moje serce zaczęło bić o wiele za szybko bo w końcu halo to mój telefon. Chae na głos przeczytała wiadomość i dziewczyny zaczęły gwizdać, ale mnie to nie ruszało. One myślały, że mam gorący romans a ja nawet nie wiem kim jest ta osoba. Gdy już powróciłam z krainy myśli zobaczyłam że Chae wpatruje się w mój telefon na którym była nowa wiadomość.
-Impreza? PYTA SIĘ CZY MOGĄ WPAŚĆ NA IMPREZĘ. LASKI ZGADZAMY SIĘ CZY NIE.-darła się jak głupia i przeskakiwała między nam swoim wzrokiem.
-Ja jeszcze po ostatniej nie mogę się pozbierać, a ktoś już chce imprezę. Kto to w ogóle napisał?-zapytała Jennie zachrypniętym głosem. Widać że kac morderca nie ma serca.
-Jungkook. Jungkook z BTS.
§
CZYTASZ
𝒊 𝒏 𝒕 𝒆 𝒓 𝒏 𝒆 𝒕 || 𝒌𝒑𝒐𝒑
Fanfiction𝒌𝒔𝒊ąż𝒌𝒂 𝒕𝒆𝒙𝒕𝒊𝒏𝒈 𝒙 𝒊𝒏𝒔𝒕𝒂𝒈𝒓𝒂𝒎 𝒏𝒂𝒋𝒘𝒊ę𝒄𝒆𝒋 𝒃𝒑 𝒙 𝒃𝒕𝒔, 𝒊𝒏𝒏𝒆 𝒔𝒉𝒊𝒑𝒚 𝒘𝒚𝒋𝒅ą 𝒘 𝒑𝒓𝒂𝒏𝒊𝒖, 𝒈łó𝒘𝒏𝒊𝒆 𝒃𝒍𝒂𝒄𝒌𝒑𝒊𝒏𝒌, 𝒃ę𝒅𝒛𝒊𝒆 𝒕𝒖 𝒎𝒐ż𝒏𝒂 𝒔𝒑𝒐𝒕𝒌𝒂ć 𝒕𝒂𝒌ż𝒆 𝒃𝒕𝒔, 𝒎𝒂𝒎𝒂𝒎𝒐𝒐, 𝒕𝒘𝒊𝒄...