~《7》~

550 54 72
                                    

Eveeet muq bir bölüm ile geri döndüm~~

Alkış alkış alkış alkış👏👏👏

Bence en önemli bölüm bu

Her neyse başlayalım



Mark'ın Haechan'a "To You"da ki söyledikleri ile başlıyoruz(':

Uzun bir yazı olacak o yüzden üşenip okumamazlık yapmayın. Çok iyi anlamlar barındırıyor.


●●●


"ilk olarak haechan , n'aber? Donghyuck.
Donghyuck'tan çok Haechan daha aşina bir isim.
benim için, şimdi birden aklıma geldi de...
sadace...sana..sana baktığımda...sana baktığımda bunu düşündüm.
sadace aklıma geldi. Sana baktığımda...zamanı düşünüyorum sanırım
Zamanı hissediyorum ve küçüklüğümüzden beri birbirimizi gördüğümüzden dolayı biraz açık olabilir.  Nct Dream için stajyerken şimdi birinci ve ikinci albüme kadar tüm bu zamanda beraber olduğum tek kişi sendin. Stajyerlik zamanlarımdan beri bütün bunları benimle atlatan arkadaştın. Bu yüzden sana baktığımda geçmiş zamanları hatırlayıp duruyorum. Ayrıca seninleyken her şey hakkında konuşabilirim. Kalbimin derinlerinden gelen şeyleri bile. Bence benim için böyle bir insan oldun. Ayrıca, şimdi düşünüyorum da bu yüzden olabilir ama...20 yaşında bile olmayan genç yetişkinlermişiz gibi hissediyorum. Ama bazen de olgunlaştığımızı hissedebiliyorum. Sana olan minnettarlığım zaman geçtikçe daha da büyüyecek. Dürüst olmak gerekirse birinin her ama her yıl yanında kalan bir arkadaşı olması düşündüğün kadar yaygın değil. Fakat bu bizde çok doğal bir şekilde oldu. Ve bence gelecekte bunu daha çok takdir edeceğim. Yaşlandığımızda bile..fazlasıyla takdir edeceğim ama bu bence gerçekten doğru. Birbirimizin kişiliğini şu an da çok iyi biliyoruz. Uzun zaman geçtiğinden ben daha büyük olmama rağmen sen inatçı düşüncelere sahip kardeşim gibi olsan da aslında, benim için bu tür şeyleri anlayıp kabul etmeye başladım. Bu yüzden bu, yaşıtmışız gibi hissettirdi bana. Gerçekten çok uzun zaman önce tanıdığım bir arkadaş gibi hissettiriyorsun. Senin hakkında şu an böyle düşünüyorum. Bu yüzden uzun zamandır arkadaşın olarak bir şey söyleyeceğim. Hayatını yaşamaya devam ettikçe, hayatında bazı kararlar vermen gerektiğinde, hayatında... karar verdiğinde... son kararı sen vermene rağmen ve bu karar için sorumluluk alacak kişi sen olmana rağmen... hayatında bazı kararlar verdiğinde ne yaparsan yap veya ne olursa olsun bana söyleyebilirsin. Orada senin için hazır bekleyeceğim..mesele ne olursa olsun. Bunun için çok uğraşacağım. O kadar yardımcı olabileceğimi sanmıyorum ama birlikte oldukça fazla zaman geçirdik, biliyorsun. O yüzden umuyorum ki bana güveniyorsundur ve güvenebileceğin bir arkadaşın olabilmek için elimden geleni yapacağım. Bu kadar ciddi şeyleri söyleme sırasının bana gelmesini beklemiyordum. Her neyse, bu söylediklerimi ciddiye almayacağını biliyorum. Boynun sırtın, yoksa dizin miydi? Her neyse bunlar hakkında umarım ciddiyetle düşünürsün sadace bir an aklıma geldi. (Kejfn2ekdi2jskdoqksmqlao)




İlk öncelikle haechan mark'ın ağzından her "arkadaş"  kelimesi çıktığında gülmeye başlıyor.

markhyuck  analysisHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin