öncelikle herkese selam
bu bölüm tamamen "fanservis" ile alâkalı olacak
ilk öncelikle fanservis nedir? ne anlama geldiğini söyleyeceğim size (bilmeyenler için)
fanservis: olayla bir alakaları olmasa bile bazı idollerin farlarını memnun etmek için yaptıkları hizmettir.
fanservis genellikle şirket zoruyla ya da nadiren kendi istekleri tarafından yapılan bir şeydir.
özellikle herhangi bir grubun popüler iki üyesi veya o gruptaki popüler bir ship'in grubu daha ünlendirmek veya shiplenmeleri arttırmak için yapılan, bizim de moment olarak algıladığımız şeydir.
korkmayın tabii ki de moment verdikleri her şey fanservis'ten ibaret değil.
ve şu aklınızda bulunsun, her ship fanservis aracılığıyla popülerleşmemiştir.
ki zaten gruptaki iki idol birbirleriyle yakıştırılıp çok fazla shiplenmeye başlandıkça işin içine fanservis giriyor.
ne kadar popülerleşme o kadar fanservis diyelim.
şimdi ise sizin merak ettiğiniz ya da etmediğiniz soruyu cevaplamak istiyorum.
markhyuck fanservis mi?
bunu en iyi ben bilemem ama yine de kendi bakış açımdan sizlere bir şeyler açıklamak istiyorum.
üsttede belirttiğim gibi her grubun en popüler shipi bir kere bile de olsa fanlarına fanservis vermiştir.
biliyorsunuz ki markhyuck nct'de ki en popüler ship, ve belki de bana kızacaksınız ama markhyuck'ın da fanservis yaptığı bazı momentlar var elbette.
istesek de istemesek de bunu inkâr edemeyiz.
ve fanservis vermiş olmaları o iki idolun aralarındaki ilişkiyi düşürmez veya aralarında bir şey olduğu gerçeğini değiştirmez.
markhyuck'ı eğer uzun zamandır tanıyıp, aralarındaki ilişkiyi uzun zamandır biliyorsanız zaten ne demek istediğimi anlarsınız.
ki markhyuck öyle her bok'ta fanservis veren bir ship değil.
fanservis ile verilen moment'ın ve verdikleri en içten momentları ayırmak zaten çok basit ve anlaşılır bir şey.
gruptaki en popüler ship markhyuck olmasına rağmen bence verdikleri moment'ların yarısı fanservis olan ship nomin.
biliyorsunuz ki nomin en popüler 2. ship
tabii fanservis vermeleri dediğim gibi aralarındaki ilişkiyi değiştirmiyor, sadece ekstra moment kazanıyoruz o kadar.
şu markhyuck fotosuna fanservis diyen çok kişi olmuştu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
markhyuck analysis
Fanficbütün analizleri kendim topladım, kendi görüşlerime göre falan filan, neyse daha fazla uzatmadan, markhyuck seviyorsan kitaba dal bakalım!