1. Bölüm

Herkese merhabalar bu kitap benim ilk deneyimim beğeneceğinizi ve keyif alarak çabucak oyubalileceğiniz bir kitap olacağını umuyorum herkese iyi okumalar

Benim adım Defne. Bugün okulun son günü ve bizde okulun son sınıf öğrencileri olarak bizim için düzenlenen kamp gezisine gidiyoruz. Şu an   yanımda Melis var önümde Merve ve yanında Nisa  var. Biz çok yakın arkadaşlarız. okul hayatımız boyunca her ne kadar karşılaşmalarımız güzel olmasa da sonradan aramızda kocaman bir bağ oluştu.
Kamp gezimizin yeri Mersin ve şu an Mersin ‘e gidebilmemiz için üç buçuk saatlik yol çekmemiz lazım sabah erken kalktığım için hala uykum açılmamıştı ve bende yolculuk boyunca yapacak fazla bir şeyim olmadığı için çareyi Melis’in omzunda uyumakta buldum.                                                                                                                        *****                                                                                            Birinin beni kolumdan iteklemesiyle uyandım.
 _ “Defne hadi kalk artık mola verdik. Gidip bir şeyler yiyelim.”                                                           Melis’i onayladıktan sonra hep birlikte tesislerden birine doğru ilerleyip masalardan birine oturduk                                                                                                                                               _Nisa “ay çok heyecanlıyım düşündükçe daha bir keyifleniyorum”
 yemek boyunca Nisa’nın bu komik ve eğlenceli halleri bizi epey bir güldürmüştü.   Sonunda gitme vakti geldi ve tıklım tıklım   olan otobüse girip yerlerimize oturduk. Yanıma yol boyunca sıkılmamak için aldığım gezi kitabını okumaya başladım. Nedense orda gezebileceğimiz yerler hakkında bir şeyler öğrenme ihtiyacı hissettim kendi kendime. Yolumuz kitap okuyup otobüste şarkılar söylememizle bitmişti sonunda. Bizimle beden hocamız olan Murat Hoca ve Tarih öğretmenimiz olan Ceyda Hoca gelmişti. Ceyda hoca

“kızlarım  şu an kamp alanındayız hadi gidip çadırlarımızı kuralım.” dedi ve bizi de arkasına alarak çadır kuracağımız alana doğru ilerlemeye başladı. Hep birlikte çadır alanına gittik. Melis, ben, Merve ve Nisa aynı çadırlarda kalmaya karar verdiğimiz için yanımızda kocaman bir çadır getirmiştik.
 uzun uğraşlarımız sonunda çadırlarımızı kurduk ve bir süre dinlendik. Murat Hoca ‘nın bizi yanına çağırmasıyla hep birlikte kalkıp yanına gittik.

_  “Kızlarım hepimiz dinlendik şimdi biraz etraftan çalı toplayalım ki akşam güzelce bir kamp ateşi yakalım” dedi.

Kamp ateşi fikri hepimizin gözlerinin içinin gülmesine sebep oldu .Çünkü sizde biliyorsunuz ki kamp denince akla ilk gelen şeylerden biride olmazsa olmazlarımızdan olan kamp ateşleridir .o yüzden hocanın hemen ardından fazla uzaklaşmamak şartıyla çalı toplamaya başladık. Sonunda işimiz bittiğinde biraz dinlenmek için bir ağaca yaslandık . Bir an gördüğüm manzara karşısında şok olmuş bir şekilde kızlara döndüm.

“kızlar benim gördüğüm manzarayı sizde görüyor musunuz? “