🌙14🌙

730 37 143
                                    

Tepki _chicken_wing isimli uzaydan gelen varlıktan...İnsan olduğunu hiç sanmıyorum Chicken Wing.

Tepki;

Biz sınıfa giriyoruz,ama çok üzgünüz.Onlarda yanımıza gelip "Ne oldu?" diye sorunca biz şaşkınlıkla "BENİ GÖREBİLİYOR MUSUN?!" diyoruz. Onlarda evet deyince birisi gelip onlara "Kimle konuşuyorsun?" diye sorunca onlar da şok oluyorlar. Onlara olayı açıkladığımız zaman anlıyorlarki biz dünyadan silinmişiz.Kimse bizi bilmiyor,tanımıyor,göremiyor.Ailemiz bile bizi doğurduklarını hatırlamıyorlar.Sadece onlar görebiliyor.Ne tepki verirlerdi?

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Deku: Senin adına üzüldüm S/A-Chan/Kun...Bunu düzeltmenin bir yolu var mı?

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Kacchan: Hassiktir bok...Nasıl düzelticez bunu?

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Todoroki: *Elini omzuna koyar* Bunu düzeltmenin bi yolunu bulacağım S/A...Söz veriyorum. ( Todoroki fanlarının çığlıklarını duyabiliyorum,zaten bunun için böyle yazdım ehehehe~ )

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Kirishima: Sensei'lere söylesem inanırlar mı ki... *İç çeker ve gülümser* İnanmazlarsa buna çözüm bulmana yardım edicem!

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Denki: Böyle bişey mümkün mü ki...

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Sero: (Bulamadım bağışlayın Q–Q)

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Lida: Bunu hemen Sensei'lere bildirmeliyiz!

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Mineta: *Sırıtır* Bu fırsatı kaçıramam.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Tokoyami: N'apabilirim?

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Aoyama: Artık ışığımı söndürebilecek kimse kalmadı~ (
(Fark ettiniz mi bilmem ama çaktırmadan iltifat etti size.)

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Uraraka: *Sarılır* Üzülme S/A-Chan/Kun... *Çekilir ve gülümser* Buna bir çözüm bulucaz!

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Tsuyu:  Belki bir çözüm vardır kero kero.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Mina: Üzülme kanka! *Sana bir çikolata verir ve gülümser* Söz veriyorum çözüm bulucaz!

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Momo: Buna bi çare bulmamız gerek..

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Jirou: Üzme kendini S/A.. *Gülümser* Eminim geçicidir.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Hagakure: Seni çok iyi anlıyorum...

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Aiko(My OC): B͟u͟ b͟i͟r͟ ş͟a͟k͟a͟...B͟u͟ b͟i͟r͟ ş͟a͟k͟a͟y͟d͟ı͟! *P͟a͟r͟m͟a͟k͟ ş͟ı͟k͟l͟a͟t͟ı͟r͟* İ͟r͟o͟n͟i͟! ...Yoksa değil miydi...

(Altını çizdiğim yeri nereden aldığımı bilen vardır değil mi?)

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Aizawa: Seni ne zamandan beri kimse göremiyor? Ve bunun neden olduğu hakkında bir fikrin var mı?

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Midnight: Üzmeyin kendinizi S/A-San.Bunu diğer Sensei'lere söyleyeceğim! Bir çözüm bulucaz.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Present Mic: (Bulamadım)

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Müdür Nezu: (Bulamadım)

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Monoma;

1/A'daysan: *Kahkaha atar* Okuldaki çöplerden birinden kurtulduk! Harika!

1/B'deysen: Kesin 1/A sınıfından biri yaptı! Buna eminim!

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Eri: *Başını eğer* Senin için üzüldüm S/A Abla/Abi.. *Deku'nun verdiği elma şekerini sana verir* Belki bu seni biraz neşelendirir...

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Mirio: Biraz pozitif ol S/A-Chan/Kun,herşeyin bir çözümü vardır!

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Nejire: Ne?! Nasıl?! Nasıl oldu bu?! Kim yaptı?! Uh... Üzülme olur mu? Olumlu düşün biraz! Çözümü olmayan problem yoktur!

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Tamaki: S-Senin adına üzüldüm S-S/A-San...B-Belki bir çaresini buluruz..

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

All for One: Aslında bu suç işlerken bize büyük bir avantaj olacak...Mükemmel.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Shigaraki: Umrumda değil.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Kurogiri: Anlıyorum,All for One'a bildirsem iyi olacak.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Dabi: *Gözlerinin içine bakar* Umrumdaymış gibi mi görünüyorum?

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Toga: Yani kanından akşam kimse kızamaz değil mi?! Yaşasın~

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Twice: Buna bi çare bulabileceğimize emini- Eminim ki bulamayacağız- Hayır bulucaz- Bulamicaz- Lanet olsun.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Zen(My OC): *Gülümser* Geçici olduğuna eminim S/A. Bu geçene kadar bunun avantajlarını düşün.Olumsuz düşünmenin bir mânâsı yok.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Gentle Criminal: *Sana bir fincan çay uzatır* Çay içerken bunun hakkında konuşabiliriz S/A,çay içmek istemezsen sorun olmaz bu arada.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

La Brava: Bunu heme Gentel Criminal'e anlatıcam! O buna bi çözüm bulabilir!

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Tepki yazmayı özlemişim :)
Buenos tardes!

🍫BNHA TEPKİ🍫 (cok eski pls okumayın😞)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin