~1 jaar later~
Marit Joriks POV
"Oké, alleen nog eieren en dan hebben we alles." Zegt pap. "Ik ga ze wel pakken kun jij vast naar de kassa gaan." Best lekker een paar weekjes er tussen uit naar Engeland. Ehmm even zoeken. Eieren, waar staan de eieren. Ohw gevonden. *ping* het is Sophie mn beste vriendin: "Hoe is het daar in Engeland, nog leuke jongens gezien." staat er in het appje. Hahaha typisch Sophie altijd bezig met jongens. Ik knal tegen iemand op. Shit mijn telefoon en de eieren op de grond. Ik raap mijn telefoon op. Kan niet beter een barst in mijn telefoon, het scherm ligt op, een foto van mij en Sophie waarop we heel gek kijken komt te voorschijn, waarom moet ik nou weer deze foto als achtergrond hebben"Nice picture." Zegt een jongen met een petje op. "Thanks." Zeg ik lachend. Ik kijk de jongen aan, hij komt me echt bekend voor. Na het zal wel, lijkt vast op iemand die ik ken. "Here do u have my number, i will buy a new phone for u but i have to go now." De jongen geeft me een briefje en loopt weg. Ik stuur hem vanavond wel een appje.Een winkelmedewerker komt er aan. "I will clean it, accidents happen." Ik glimlach en loop weg.
Lando Norris POV
Ik bots tegen een meisje aan, shit waarom moet dit nou weer gebeuren, hier heb ik dus echt geen tijd voor ik moet over 15 minuten bij de training zijn. Het meisje raapt haar telefoon op een foto ligt op. "Nice picture." Zeg ik lachend. Het meisje kijkt me aan en lacht. Ik raap de rest op maar ze blijft maar bedenkelijk naar me kijken. Hopelijk herkend ze me niet want ik heb echt geen tijd voor een hysterische fan. "Here do u have my number, I will buy you a new phone, but i have to go now." Zeg ik maar vlug, en geef het briefjeOké, eerst die jongen een appje sturen want ik ga echt niet zelf die telefoon betalen ik kan het geld echt niet kwijt nu ik aan het sparen ben voor een eigen huisje. Ehmm Wat zou ik sturen "Hey im the girl who u promised to buy a new phone." Ik kijk even naar het appje maar haal het weer weg. "Hey im the girl from the supermarket." Dat klinkt beter.
Lando Norris POV
*ping* ik kijk op mijn telefoon het is een onbekend nummer "Hey im the girl from the supermarket." Ohww oke ja wat ga ik reageren het was best een leuk meisje dus het moet wel goed binnenkomen. Ehmm. "Who are u texting, a secret lover?" Zegt Carlos. Ik lach. Mmm even nadenken wat is nou een goed idee om te sturen. Dit wordt het: "hey, im Lando, we should go for a drink, and buy a new phone :)"Marit Joriks POV
Wow hij appt gelijk terug: "Hey, Im Lando, we should go for a drink, and buy a new phone :)" Lando? Wow lang geleden dat ik die naam heb gehoord. Het kan nooit dat het dezelfde Lando is, hij woont hier niet eens in de buurt. "Yeah sure when?"*ping* "Tommorow at 2pm?" Oké wow vroeg maar oké "sure, where do u wanna meet?" "Starbucks?, I will pick u up." "yeah sure." Even mn locatie sturen.
Lando Norris POV
Ik lach naar mn telefoon. "Lando is in love, Lando is in love." Hoor ik Carlos zingen. Ik lach. "Carlos shut up!" Roep Ik. "What ur laughing at then?" Vraagt hij. "Nothing just a message from a girl." "I knew it!!! Ur in love, ahww Lando is in love, lando is in love." Galmt het door de pit.~volgende dag~
Lando Norris POV
"Carlos im leaving!" Roep Ik. "Where ur going?" Vraagt hij. "Gonna grap some coffee with a girl." Zeg ik blozend. "Dude, ur gonna be a dad." Zegt hij plagend. Ik lach en ga naar het Adres dat me gestuurd is. Ik weet haar naam niet een ahaha heel erg.
JE LEEST
Wereld op z'n kop!
Romanceals Marit te horen krijgt dat haar ouders gaan scheiden ligt heel haar leven op z'n kop. Haar moeder krijgt een nieuwe vriend in Engeland en haar vader wil niks meer van haar horen, dus moet ze mee naar Engeland. Waar heel haar leven een andere wend...