hoofstuk 2

232 6 0
                                    

Marit Joriks POV
Ik loop naar beneden en pak een glas water. Lando is in de tuin aan het trainen. "Hey! Wanna join?" Roept hij. Ik loop naar buiten. "Nahh, Im more intro running." Zeg ik. "We can go for a run?" Zegt lando. Ik ren de trap op en trek mijn sportkleding aan. Snel mijn haar goed doen en ren weer naar beneden. De afgelopen weken heb ik alleen maar op bed gelegen en geskyped met mn vrienden. Mama zou vast verbaast zijn als ze me straks thuis ziet komen.

Als we in het park aan komen. Sprint Lando of volle snelheid weg. Pff uitsloven, en ren acher hem aan. Ik heb hem zo ingehaald ik ren nog een stukje door totdat ik Lando zie wandelen. "Jezus ur fast." Zegt hij hijgend. "Ahww am I to fast for Lando." Zeg ik lachend. Lando kietelt me in mn zij ik ren weg.

Lando Norris POV
Marit en ik lopen in het park. Ik ren er als een gek vandoor maar wordt zo weer ingehaald door Marit. Wow die gaat harder dan ik dacht. Hijgend kom ik aan bij Marit. "Jesus ur fast." Ze lacht. "Ahww am I to fast for Lando." Ik ren naar haar toe en kietel haar in haar zij en weg is ze, ik lach.

Marit Joriks POV
Als we even later thuis komen. Zie ik dat ik 4 gemiste oproepen van mn moeder en van Adam heb. Ohh shit dat is niet goed. Binnen zitten Adam en mam aan tafel. "Heyy!" Roepen ze in koor. "We waren jullie al kwijt." Zegt mam. "Mam er is niks aan de hand we gingen alleen een stukje hardlopen, ik ga douchen!" Roep ik terwijl ik de trap op ren.

Onder de douche denk ik na over vandaag. Lando is eigenlijk best een leuke jongen ik zou hem een kans moeten geven. Ik begin lekker mee te zingen met de liedjes uit mn afspeellijst. Er wordt op de deur geklopt. "Omg u can sing too!" wordt er geroepen. Het is Lando. "Lando leave im under the shower!"  Roep ik geschrokken terug. "Okay but hurry, I wanna shower too!"

Lando Norris POV
Ik ren de trap op, en loop richting de badkamer. Ik hoor Marit zingen, klinkt best mooi. Ik klop op de deur en roep. "Omg u can sing too!" Marit roept terug. "Lando leave im under the shower." "Okay, but hurry, I wanna shower too!" Ik loop weer terug naar mn kamer. Ojaa shit een paar van mijn spullen liggen nog op Marits kamer. Ehmmm even zoeken, ja hier liggen ze. Ik pak een joggingsbroek, waar is mijn trui die hoort hier te liggen. Na een tijdje zoeken loop terug naar mijn kamer. Ik kom Marit tegen om de gang "Hey, thats my sweater!" Zeg ik. "Not anymore, it was in my room so its mine." Zegt Marit "Okay u can keep it." Best schattig Marit in een veel te grote trui.

Wereld op z'n kop!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu