Vajon ki ez? Valami énekes. Gondolod. Rákeresel az interneten "Billie Eilish"-ra, és egy csomó számot dob ki. Hmm...legyen ez! Rákattintassz a Therefore I am-re, és elkezded hallgatni. Wow! Ez egész jó! Pár hét mulva már igazi rajongó leszel. Folyton csak Billie számait hallgatod. Közben az új iskoládban mindenki bunkó. Az első nap kiközösítettek, és leültél egy sarokba sírni. Hirtelen odajött egy fiú, és leült melléd!
-Szia! Miért sírsz?
-Semmi, hagyj!
-Ha nem lenne semmi baj, nem sírnál, na ki vele!
-Kiközösítettek! Mondod kisírt szemekkel.
-Melyikek?
-Azok a lányok! Az egyik lánycsapat felé mutatsz.
-Azok? Nem is csoda! Mindenkivel bunkók. Azok a suli kurváik. Nagyon gazdagok de belül semmit sem érnek, üresek, ne is fogalkozz velük! Amúgy Szaby vagyok!
- Én [Neved] De várj, Szaby? Így ejted?
-Igen, így jobban szeretem.
-Hát oké! Felemeled a fejed és azt látod, hogy ez a fiú ül melletted:Azt a kurva! Ez a pasi, egyszerűen hihetetlen helyes! Mondod magadban.
-Most mennem kell [Neved] szia!
-Szia Szaby!
Hazamész egyedül, és azon gondolkozol, rendelj-e egy Billie-s pulcsit vagy sem. Az igen mellett döntöttél. Megrendelted a pulcsit és egy hét alatt meg is jött. Már az egész szobád Billie-s poszterekkel volt teli, és egyszer csak egy fantasztikus ötlet jutott eszedbe: el fogsz menni Billie koncertjére! Lemész a lépcsőn, és apukád a konyhában ebédel!
-Szia apa! Nézd, van ez az énekes!
Megmutatod neki a képet**-De csúnya!
-Apa nem ez a lényeg!
-Na mindegy! Mond mit szeretnél!
-Nagyon jó zenéi vannak és arra gondoltam, hogy hamarosan lesz koncertje, esetleg vehetnék magamnak egy jegyet, 40 ezer forint!
-Biztos, hogy nem! Még a saját pénzedből sem! Ennek az undormány lánynak a koncertjére nem mész el, míg én élek! Szomorúan felviharzol a szobádba, de később mégis csak lemész, és azt látod, hogy apukád beszélget egy nővel...
ESTÁS LEYENDO
Billie a barátnőm
FantasíaFigyelem! Ha nem szereted a 🔞-as könyveket ne kezd el olvasni a könyvet. Jó ovasást!