Reggel fel kelsz, de Szaby még alszik. Már éppen ki akarsz menni reggelizni, de inkább visszafekszel. Folyamatosan nézed Szaby-t. Wow! De helyes! 10 percig gondolkozol, hogyan keltsd fel Szaby-t. A végén abbahagyod a gondolkozást, és megcsókolod. Szaby felébred és rád néz. Te nagyon zavarban vagy. Szaby leveszi a ruháit és te is. Folyton csókolóztok és elkezdődik a 18+. 30 percig sexeltek utána pedig elindultok suliba. A tanár behív mindenkit az osztályterembe. Te ülsz a hátsó padban, de nincs senki, aki melléd ülne.
-Gyerekek, üljetek le! Új diákunk van.
Mindenki elkezd beszélni. Vajon milyen, kedves, lány vagy fiú? Mindenki ezekre a kérdésekre akar választ kapni.
-Csend legyen! Bemutatom az új diákot, Billie Eilish-t! Gondolom ismeritek, énekesként tevékenykedik.
-Édes atya úr isten! Gondolod magadban. Eddigre már nagyon szereted, imádod Billie-t. Sírva odafutnál hozzá, hogy megöleld, de túl ciki lenne, ezért inkább nem teszed.
-Billie, [Neved] mellett van egy szabad hely, ülj oda. Mi a fasz! Ez-ez-ez hihetetlen. Remélem barátok leszünk! Billie ebben a szettben van:Billie leül melléd és egyből megszólítod:
-Szia! Ömm [Neved] vagyok! Nagyon nagy rajongód!
-Szia! Úristen egy fan! Nagyon örülök, hogy itt lehetek! Szimpatikus vagy!
-Ez elég fura, mert itt mindenki utál, csak a pasim nem.
-Hát oké, leszünk barátok?
-Úristen igen!
Nagyon boldog vagy, de mikor a tanár kiadja a feladatot Billie a kapucniját a fejére húzza. Te nem látod, de ő hihetetlenül szomorú. Titokban nagyon bejössz neki. Nem is csoda, ha így nézel ki:Matek óra van és hihetetlenül unod magad. Billie-vel nem figyeltek, beszélgettek csak. A tanárnak viszont nem fogtok gyanút. Billie egyszercsak megkérdezi:
-Biztos, hogy ilyen az igazi stílusod? Nem csak valaki megakadályozta, hogy úgy öltözködj ahogyan szeretnéd?
VOUS LISEZ
Billie a barátnőm
FantasyFigyelem! Ha nem szereted a 🔞-as könyveket ne kezd el olvasni a könyvet. Jó ovasást!