T W O

67 20 11
                                    

Eh eh jumpa lagi lah...HAHAHA..k hambar

okok

Happy reading guys..

.............

Han sophia pov

Aku masuk ke dalam rumah dan meletakkan beg di atas katil.

Selepas selesai menukar baju aku terus menuju ke bilik sebelah.

"Nenek...sophia dah balik.."

Perempuan tua itu hanya tersenyum melihat sophia dan mengusap rambutnya.

"Sophia dah makan?"soal puan yang iaitu nenek kepada sophia.

"Belum tapi sophia tak lapar pon..."jawab ku sambil tersenyum memengang tangan nenek.

"Lah...sophia pergilah makan..sophia buat nenek risau lah.."ujar nenek padaku.

"Hehe ok lah nenek...sophia pergi keluar kejap eh"kataku sebelum pergi dan cium dahi nenek.

Aku keluar dari rumah tanpa membawa apa apa.

Aku berjalan menuju ke taman memandangkan sekarang tidak ramai orang yang berada di taman itu.

Aku tidak terlalu suka tempat yang ramai orang.

Aku duduk di kerusi taman yamg kosong dan menyumbat earphone di telinga.

-End  han sophia pov-

>♡<

Selepas habis sekolah jaemin tidak terus pulang ke sekolah.jaemin menolak pelawaan jeno,renjun dan haechan untuk bermain game dirumah nya.

Jaemin lebih suka berseorangan.jika ada masa lapang

Jaemin berjalan jalan sehingga sampai di satu taman dan jaemin terhenti apabila perasan seseorang yang dia kenali.orang yang sangat ingin jaemin kenali.

Jaemin menuju ke arah nya dan mengambil tempat kosong disebelahnya..

"Hi"sapa jaemin

Perempuan itu terkejut dan terus menjauh sedikit dari aku.

"Sophia kan..hi aku jaemin budak baru kelas kau.."jaemin memulakan perbualan sambil tersenyum menampakkan giginya yang cantik tersusun.

"Kau dah kenapa nak ambil kesempatan lagi hah!"han sophia sambil menjeling jaemin.

"Kau salah faham ni...aku tak ada niat nak ambil kesempatan pon kat  dekat kau...ada nyamuk kat tangan kau aku tamparlah...cuba bayang kan kalau tu nyamuk aedes yang gigit kau...kan bahaya tu..."terang jaemin panjang.

"Huh!apa apa je lah...lepastu kau nak apa lagi ni"soal sophia.

"Tak ada apa apa saja nak kenal dengan kau...boleh?"kata jaemin dan memberikan senyuman pada sophia

"Tak payah nak acah acah tak kenal aku lah...kau tahu kan aku anak siapa...lepas kau dah kawan dengan aku..kau bolehlah hina aku puas puas kan...malukan aku depan kawan kawan kau..cakap yang aku ni anak pembunuh kan!"kata sophia dengan sambil meninggikan suaranya.

"Hey jap jap...cuba sabar...aku cakap aku nak kenal dengan kau...tak ada kena mengana pun dengan mak kau ke apa..cuba kau jangan salah anggap pasal aku..aku betul betul nak kenal kau.."kata jaemin dengan penuh keikhlasan.

"Kau tak payah lah...nak cuba dekat dengan aku...tak pasal pasal nanti kau salah kan aku sebab semua orang tinggalkan kau"ujar sophia dan bangun dari situ.

"Aku tak kesah...the best will stay!kalau seseorang itu kawan yang baik, dia akan tetap ada walau banyak mana pon keburukan pada kawan dia.and aku.akan tetap cuba buat kau terima aku sebagai kawan kau."kata jaemin dengan sedikit kuat kerana jarak sophia dan dia agak jauh.

Sophia hanya menjeling jaemin selepas mendengar apa yang jaemin kata tadi.

>♡<

Han sophia pov

"Argh shit jantung aku  laju.."kata sophia didalam hatinya.

"Apa maksud dia tetap nak jadi kawan aku..?"

"Kenapa dia nak kenal aku?"

Pelbagai bagai soalan muncul difikiran.

-end han sophia pov-

>♡<

"Kau memang betul betul eh nak try rapat dengan sophia tu.."kata jeno.

"Maksud kau?"soal jaemin.

"Tadi ada budak kelas kita nampak kau jumpa dia kat taman depan"jeno memberitahu jaemin.

"Hmmm kau boleh tolong aky tak?"tanya jaemin pada jeno.

"Tolong apa?kalau aku boleh buat aku tolong lah"jawab jeno.

"Tolong aku dapatkan maklumat pasal sophia"ujar jaemin.

"Ouh nanti aku try tanya renjun dia kan ketua kelas mesti dia tahu pasal sophia paling kurang mesti ada nombor dia"jawab jeno.

"Thanks,nanti aku belanja kau."kata jaemin.

"Ok aku terima HAHAHA"kata jeno sambil ketawa.

>♡<

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

To be continue....

So macam mana...still hambar kan..

Chapter ni tak ada gambar sebab internet tak mengizinkan😔

Aku tak berani nak tulis banyak banyak sebab sikit ni pon dah bosan kan..

I'll try my besf for next chapter..
Btw ni first ff aku...HOHOHO

Dont forget to vote and comment....

Sorry if typo

Love you.  💚

TRUE LOVE [NA JAEMIN]나나♡ [O.G]Where stories live. Discover now