F I V E

42 13 13
                                    


Happy reading!!!


Throwback 5 years ago......

"Yah Han jisung!"give me back!"sophia mengejar jisung yang mencabut getah rambutnya.

"HAHAHAHA ambil lah!!!"jisung berlari dari sophia.

"Aaaaa jisung-ah...aku tak laratlah nak kejar kau..."sophia mengeluh kerana penat.

"HAHAHHAHA ok ok meh lah sini.aku tak lari"kata jisung yg berhenti berlari.

Sophia berjalan mendekati jisung.

"Hmm bagilah"sophia menadah tangan nya di depan jisung.

Jisung tersenyum.

Dia memusingkan badan sophia.

Dan mengikat rambut sophia.

Sophia terkaku dengan perbuat jisung dan hanya membiarkannya.

........

"Woi! termenung apa kau..."

"Kau nak aku mampus ke,datang datang terus sergah orang?"marah jisung pada kawan baiknya iaitu hwang hyunjin.

"Halah halah..tak mati pon kan.."hyunjin senyum tak bersalah.

"Kau buat apa kat sini?bukan selalu kau pergi datting ke?"soal jisung.

"Kau ni kan aku datang pon salah.haish...camilla tak ada dia pergi makan dengan kawan dia"jawab hyunjin sambil menarik kerusi di sebelah jisung.

"Hah tu lah kau...bila tak ada awek baru datang cari aku."kata jisung dengan nada memerli.

"Alah...merajuk ke"hyunjin menyiku lengan jisung.

"Eh eh tak ada masa lah aku nak merajuk dengan kau."ujar jisung.

"HAHAHAHAHA btw aku dengar kau dah jumpa sophia.."hyunjin mengubah topik.

"Haah satu sekolah dengan aku tapi bukan satu kelas"terang hyunjin.

"Ouhhh jodohlah korang....tak sia sia kau pindah sekolah"usik hyunjin.

"Hmmm macam tu lah"balas jisung acuh tak acuh.

"Haaa,kau dah minta maaf belum?"soal hyunjin.

Jisung terdiam mendengar soalan hyunjin.

>♡<

"Hye so how's you're day?"soal jaemin yang baru saja mengambil tempat di sebelah sophia.

"Wtf- are you doing right now!"sophia menjegilkan matanya sambil berbisik pada jaemin disebelahnya.

"Apa aku buat?"tanya jaemin yang masih tidak faham akan maksud sophia.

"Satu kelas pandang kita tahu Tak?"kata sophia dengan geram"

"So what?"jaemin masih blur.

"Kepada semua readers jgn sambung so what,we hot, we young eh...aku cepuk kang🖐🏻"kata camilla sambil memengang pan jaehyun.

Haaa sambung ii sorry kacau...

"Haish!"sophia bangun dari kerusi dan menarik jaemin keluar dari kelas.

Meraka menuju ke rooftop.

"Wei...asal kita datang sini?"tanya jaemin.

TRUE LOVE [NA JAEMIN]나나♡ [O.G]Where stories live. Discover now