ΘΕΛΕΙ ΑΠΛΑ ΝΑ ΜΕ ΓΑΜΗΣΕΙ ΠΑΡΤ 2

243 22 0
                                    

ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ

Ωχ, τι ώρα είναιιιιι...
Εντάξει, το μόνο 9 θα πάω στο κοινό δωμάτιο του Gryffindor, στοιχηματίζω ότι με περιμένουν.
Περπατώ στην αίθουσα του Gryffindor και βλέπω τον Fred και τον George να τους χαιρέτησα και συνέχισα προς το κοινό δωμάτιο.
Όταν έφτασα είδα τον Χάρι και την Ερμιόνη πλησιάσα για να καθίσω μαζί τους αλλά πριν προλάβω να μπω μέσα στο δωμάτιο, ο Ντράκο ήρθε από πίσω μου και επιάσε το χέρι μου και με τραβήξε προς το μέρος του.
Τον χαστουκισα και του και είπα
- Τι νομίζεις ότι κάνεις
- Δεν σου άρεσε
-ΕΙΣΑΙ ΗΛΙΘΙΙΟΟΟΣΣ
Ο Χάρι βγήκε από το κοινό δωμάτιο και με τράβηξε στο πλάι του
-Τι κάνεις στην Madi Draco
- Τίποτα
- Δεν μου μοιάζει για τίποτα αυτο
- Μιλούσαμε απλά για μια εργασία που μας έβαλε ο Σνέιπ.
- Και γιατί η Μάντι φώναζε
- Επειδή -....
- Επειδή κάναμε την εργασία, αυτός ο μαλακας την έχασε είπα. Δεν ήθελα κανένας να μπει σε κανέναν σε μπελάδες.
- γι 'αυτό του φώναξα ότι ήταν ηλίθιος, γιατί ήμουν έτοιμος να έρθω στο κοινό δωμάτιο με εσάς, αλλά τώρα πρέπει να κάνουμε την εργασία ξανά από την αρχη γιατί είναι για αύριο.
- Οπότε θα τα πούμε αύριο.
Γεια σου
- byyyeeee Madi

POV του DRACO

Γιατί γιατί με προστάτευσε θα μπορούσε να του είχε πει την αληθεια αλλά με κάλυψε Γιατί δεν καταλαβαίνω, νόμιζα ότι με μισούσε. Όχι μόνο ότι είπε ότι πρέπει να ξανακανουμε την υποτιθέμενη εργασία. Τι είχε στο μυαλό της???

-Ωστε , με κάλυψες και θέλεις να κάνουμε την εργασία ξανά
- Σε κάλυψα γιατί δεν ήθελα κάποιος να μπει σε μπελάδες γιατί είμαι ο καλός της υπόθεσης έτσι πάει.
- Και γιατί είπες ότι πρέπει να κάνουμε ξανά τη δουλειά
- Επειδή τους είπα ψέματα και δεν ήθελα να τους αντιμετωπίσω μετά από αυτό
- Και ...........
-Όχι draco, δεν μου αρέσεις και δεν έχω κάτι στο μυαλό μου παρατάμε. Θα παω στη βιβλιοθήκη ....
-Εντάξει....
- Σταμάτα να με ακολουθείς Draco
- αααα δλδ δεν θες να σε ακολουθήσω εεεεε....
- Όχι Ντράκο δεν θέλω να με ακολουθήσεις και προφανώς δεν σε θέλω οπότε τώρα μπορείς να φύγεις ... γαμώτο
- Αααα εντάξει τότε θα πάω
- Ναι παρακαλώ
-Εντάξει. . . ..Αντίο darling

POV του MADI

Ω Θεέ και ήμoυν τόσο χαρούμενη που δεν είχε να αναφέρει αυτό το darling για σχεδόν μισή μέρα, αλλά φυσικά δεν μπορούσε να το κρατήσει περισσότερο. Πηγαίνω στη βιβλιοθήκη δεν νομίζω ότι μπορώ να κοιμηθώ μετά από αυτό. Πήγα στη βιβλιοθήκη και βρήκα ένα βιβλίο με το κουιντιτς. Ήταν αρκετά μεγάλο, αλλά τα διάβασα όλο. Όταν τελείωσα, κουράστηκα και πήγα στον κοιτώνα μου και κοιμήθηκα.

______________________________________
______________________________
Αυτό είναι πολύ μικρό κεφάλαιο το ξέρω αλλά δεν είχε πολύ έμπνευση για το συγκεκριμένο.
______________________________________ ___________________________

The boy who loved for the first timeWhere stories live. Discover now