Η ώρα είναι 2:30 το μεσερι. Μέχρι τωρα εφαγα πρωινό και μετά κάθισα να διαβάσω ένα βιβλίο που μου είχαν δώσει οι γονείς μου. Το είχα διαβάσει άπειρες φορές αλλά όσοι διαβάζουν βιβλία ξέρουν από πρώτο χέρι ότι άμα ένα βιβλιο σου κυνει το ενδιαφέρον το διαβάζεις συνέχεια είναι σαν τι βιβλίο πιγκουίνος (θα καταλάβουν όσοι έχουν δει Ginny and Georgia). Τεχνικά μένω μόνη μου για έναν μήνα περίπου και κάτι μέρες αλλά ποιος νοιάζεται κάτι θα βρω να κάνω.
Αααααα και έχω και γιορτη σε λίγες μέρες πάλι μόνη μ θα την περάσω. Αφού διάβασα το βιβλίο αποφάσισα να κάνω μια βόλτα στο κάστρο. Πήγα στην βιβλιοθηκη και πήρα ένα βιβλίο από το απαγορευμένο τμήμα. Ευτυχώς δεν με είδε κανείς και βγήκα από την βιβλιοθήκη. Το βιβλίο ονομαζόταν "η μαύρη μαγεία και τα μυστικά της". Με ελκύουν πολύ τέτοια είδη βιβλίων είναι πως να το περιγράψω..... συναρπαστικά. Ανέβηκα στον πύργο και κατευθύνθηκα προς την αίθουσα που είχα ανακαλύψει πριν λίγο καιρό. Μπήκα στην αίθουσα και κάθισα σε ένα από τα παράθυρα. Ήμουν αρκετά αφοσιωμένη μέχρι που ένιωθα σαν κάποιος να με κοιτούσε επίμονα. Έκανα έναν γύρο με τα μάτια μου σε όλο το δωμάτιο. Και τότε αντικρισα μια γνώριμη αντρική μορφή να με κοιτάει επίμονα.(όχι θέλω να μαντεψετε ποιος ήταν.... Καλά είμαι σίγουρη ότι ξέρετε Πίος είναι από τη στιγμή που είπα ότι νόμιζα πως κάποιος με κοιτούσε. Καλά σκάω και συνεχίζω. Και το αδιανόητο αυτή η γνωστή αντρική φυγουρα που είχε καρφώσει τα μάτια του πάνω μου ήταν ο Ντρακο.
-Γεια είπε καθώς κατάλαβε ότι τον πρόσεξα
- καλύτερα να φύγω είπα και έκλεισα το βιβλίο την ώρα που κατευθύνονται στην πόρτα
-Δεν χρειάζεται απάντησε και με έκανε να σταματήσω το περπάτημα
-Ναι χρειάζεται επιμηνα
-παρακαλω μείνε
-ααχχχχχ καλά είπα και κάθισα πάλι εκεί που καθόμουνα είχε περάσει ένα δεκάλεπτο σίγουρα και με κοιτούσε όλη την ώρα. Σπάσιμο νεύρων γτ δεν μπορούσα να συγκεντρωθω στο βιβλίο. Ρε εκεί δεν άντεξα το πέταξα.
-Τι κοιτάς τοσξη ώρα είπα με το βλέμμα μου στο δικό του που είχε πάρει αυτό το ηλίθιο περήφανο υφακι
-Τιποτα απλά μου έλειψε να σε κοιτάω
-γιατι ?
-γιατι εισαι όμορφη
-αλλου αυτα Ντρακο δεν πιάνουν σε εμένα πλέον.Αρχικα ας αρχίσουμε με το ότι φοράω μια φόρμα, ένα φούτερ μεγαλύτερο από το μέλλον μου τα μαλλιά μου είναι στην κυριολεξία σκατα, οι μαύροι μου κύκλοι και αυτοί σκατα. Ααα ναι και χθες με αποκαλουσες πουτανα .......
-.......
- θες κιαλα
-πρωτων είσαι όμορφη ότι και αν φορέσεις δεύτερον τα μαλλιά σου είναι τέλεια τρίτον οι μαύροι κύκλοι είναι ενα από τα πράγματα που μου αρέσουν επάνω σου και τέταρτον δεν το εννοούσα αυτό που είπα χθες απλά ειμουν μεθυσμένος και νευριασμένος και δεν σκεφτόμουν καθαρά. Με συγχωρείς?
-Οχι δεν σε συγχωρώ
-τοτε μπορεί να με συγχωρέσεις άμα κάνω αυτό είπε και σηκώθηκε από το πάτωμα που καθόταν, και με πλησίασε ώστε να βρισκόμαστε πλέον σε απόσταση αναπνοής. Η ανάσα μου βαρενε και τα μάτια μου έπεφταν πάνω στα χείλια του. Αυτά τα ροδοκοκκινα χείλια που μου είχα κλέψει την καρδιά μια φορά, και ήταν έτοιμα να το ξανακάνουν. Με πλησιασε ακομαπιο πολυ και τα χείλια μας ενώθηκαν σε ένα απαλό φιλί που μου έφερε ένα συναίσθημα απόλαυσης που καταλάθος ακούστηκε και....
-ααα
-σου έλειψα μου είπε με ένα σαρκαστικό χαμόγελο. Την στιγμή εκείνη επέστρεψα πίσω στην γη και σηκώθηκα απότομα από την θέση μου και έφυγα τρέχοντας από το δωμάτιο χωρίς να πω τίποτα.
Μόλις έφτασα στο Σλυθερίν κομμον ροομ είπα τον κωδικό ανέβηκα τις σκάλες και πήγα στο δωμάτιο μου. Και στην συνέχεια έκανα την εξής υπέροχη κίνηση που κάνω κάθε φορά που κάνω μαλακιά στην ζωή μ (δλδ σε όλην μου τι ζωή😁.
Άρπαξα το μαξιλάρι, το τοποθέτησα γρήγορα και δυνατά στο πρόσωπο μου και ούρλιαξα, και μετά άρχισα να αυτόκοπανιεμαι με το μαξιλάρι λεγοντας
-τι ηλίθια ρε πουστη..... Σε φίλησε και εσύ μην χάσεις να ενδιοσεις και μόλις τον είχες ξεπεράσει.....τον είχες ξεπεράσει δηλαδή γιατί τώρα ξαναήρθε να μην του γαμησω όλη του την οικογένεια.... Και δεν φτάνει μόνο αυτό έπρεπε να φώναξε τα συναισθήματα μου δυνα τα "ααα" τι "ααα" αααααααχχχχχχ δεν αντέχω άλλο θα ψοφησω...........Και και δεν έχω κανέναν σε ποιον υποτίθεται ότι θα ξεσπάσω τώρα.... Στο μαξαλιρι είπα και κάθισα και το σκέφτηκα γιατί όχι συνέχισα και άρχισα να κοπαναω το μαξιλάρι με δύναμη πάνω στοβ τοίχο και στο κρεβάτι βασικά σ εοτι υπήρχε στο δωμάτιο. Αφού τελειώσε αυτή η πάρα πολύ έκφραση θυμού με τον εαυτο μου.
-Αυτο βασικά δούλεψε είπα και κάθισα στο κρεβάτι προσπαθώντας να συνηδητοποιησω τι είχε μόλις γίνει.
-συγνωμη μόλις με φίλησε...
-ναι σε φίλησε και μετά έκανες "ααα"
-οχι πάλι εσύ ηλίθιο υποσσυνηδητο
-εειι ει ει δεν το φίλησα εγώ.... Εσύ τον φίλησες
-ναι αλλά φταις και εσύ
-ναι βασικά τώρα που το
ξανασκέφτονται φταίω και εγώ λίγο
-έλα αλήθεια... Ξέρεις κάτι εσύ φταις για όλα τα λάθη που έχω κάνει στην ζωή μ που θα τα έλεγα τώρα αλλά ντρέπομαι ακόμα να τα ξαναζήσω δηλαδή όλες αυτές τις ντροπιαστικές στιγμές που μου έχεις χαρίσει που κάθε φορά που προσπαθώ να κοιμηθώ τα σκέφτομαι και είμαι έτοιμη να σκάψω έναν καλό με ένα κουτα Λι και να κρυφτώ μέχρι να ξεχαστούν....(όντως τώρα πείτε μου ότι δεν είμαι η μόνη που το παθαίνει αυτο)
-Ναι ξέρεις κάτι λέω να φύγω καλύτερα
-βρε άντε και στο διάολο
-Αρχησες να δίνεις εισιτήρια για τον διαολο πάλι
-εσυ δεν είπες ότι θα έφευγες..... Με πιο εισιτήριο θα πήγαινες σπίτι σου
-απαπα νεύρα
-ναι και μάντεψε ποιος τα δημιούργησε
-Ναι μαντέψω
-εσυ
-Ααα εγώ νόμιζ- ααα ναι εγώ εντάξει σκάω
-αντε όμως______________________________________
Γεια σας τι κάνετε πως είστε...μην δώσετε σημασία στον τίτλο απλά δεν ήξερα τι να βάλω οπότε "άτιτλο κεφαλαιο" βασικά άμα το σκέφτηκε είναι ωραίο μοιάζει σαν να βρήκα ένα βιβλίο και έδινε στοιχεία για ένα εγγκλημα ή κάτι τέτοιο και λείπει το τελευταίο κεφάλαιο.
Καλά εεε σκίζω ολόκληρη ιστορία σκέφτηκα τεσπά
Είδατε ήρθε ο Ντρακο μπέσα είμαι σίγουρη ότι τον περιμένατε αρκετό καιρο
Και την φίλησε
ΤΕΛΕΙΟ?
Ναι εντάξει το ξέρω είμαι θέα 😂😂
Τεσπα πάλι τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο αγάπες
ΦΙΛΟΥΡΕΣ 😘😘
ESTÁS LEYENDO
The boy who loved for the first time
Historia Cortaμια ιστορία ρομαντική ανάμεσα σε δύο νέα παιδιά το αγόρι ερωτεύεται για πρώτη φορά το λάθος άνθρωπο εκείνη όμως τον έχει ερωτευτεί?? Πώς θα καταλήξει η ιστορία τους θα τα φτιάξουν?? Και πως θα αντιδράσουν οι υπόλοιποι??