Bölüm 1

21 2 0
                                    

(Kimse ölmedi.)

Harry her zamanki gibi yine erken kalktı ve kahvaltıya indi, Lilly sofrayı kurmuş ve Harry ile jamesi bekliyordu.
Harry aşağı indi .

-Tatlım bir şeyler ye.
+Anne,Trene yetişmem lazım.
Dedi Harry ve evden çıktı.

İstasyonda Hermoine ve Ron ile karşılaştı hepsi yeni okul  yılı için heyecanlıydı.

-Hey,Harry gelsene.

Harry Hermoine ve Ronun yanına gitti Harrynin aklına bir kaç soru vardı ama sorularını soramadan Ron söze girdi.

-Harry tatilde ne yaptın? Yeni bir yıl bizi bekliyor heyecanlı mısın?

Harry soruları kendi soramadığı için bozulmuştu,Ama yinede soruları cevapladı.

+Aslında  evde oldum sadece ve yattım. Diyip güldü Harry.

-Bende yemek yedim! Dedi ron.

Trenin geldiğini fark edip trene bindiler ve hogwarsta gittiler.

Ron ve Hermoine gitmişlerdi Ginny Harrynin yanına geldi.

-Nasılsın Harry? Tatilin nasıl geçti?

+İyi geçti, Senin?

+Seni düşündüm yıl boyunca.

Birden ortam sessizleşti ama sessizlik birden bozuldu, Malfoyun gelmesi ile.

-Ünlü Potter'da buradaymış kız arkadaşınla öpüşmeni mi böldüm yoksa ne üzücü değil mi?

+Malfoy git buradan! Kimse ile öpüştüğüm falan yok Ginny ile sadece arkadaşız, gerçi sana neden açıklama yapıyorsam?

-Peki Potter öyle olsun .

Dedi ve gitti Draco.

Ginny bir şey demeden gitti, ama üzgün görünüyordu acaba benden mi hoşlanıyor? Diye düşündü Harry ama sonra bunun ne kadar saçma olduğunu fark etti ve kendini susturdu. Ve  oradan uzaklaştı ve astronomi kulesine gitti Malfoyda oradaydı ve ağlıyordu Harry Draconun yanına gidip ne olduğunu sordu.

+Malfoy, iyi misin? Bir sorun mu var? Neden ağlıyorsun?

Draco ağlayarak

-Çok soru soruyorsun Potter dedi. Ve ağlamaya devam etti.

Harry kendini rahat hissetmiyordu Draconun ağlaması onu üzmüştü elini omzuna koydu ve.

+Ne olduğunu bilmiyorum ama üzülme.  Dedi Harry Draco şaşırmıştı düşmanı onu teselli etmeye çalışıyordu ama buna aldırış etmeyip Harrye sarıldı.

-Ne olduğunu bilmesende olur önemsiz bir şey seni mutlu eder. Dedi draco.

+Neden beni mutlu etsin ki?

-Babamn durumu çok kötü onu ne kadar sevmesemde o benim babam...

Harry üzülmüştü Lucius düşmanıydı ama bir babaydı.

+Üzülme iyileşicek (umarım).

-Ney?

+bir şey yok.

Draco hâlâ sarıldıklarını fark edince geri çekildi.

-Ugh! Benim yanıma yaklaşma aptal Potter! Dedi ve Gitti.

Harry ne olduğunu anlamasa bile  tepki göstermedi ve oda kalkıp gitti.




AÇIKLAMAYI OKUYUN LÜTFEN... SAÇMA BİLE OLSA ŞUANLIK SAÇMA OLUCAK OLAYA HEMEN GİRDİM FARKINDAYIM LÜTFEN BENİ YARGILAMAYIN CRİNGE ISE ÇOK ÖZÜR DİLERİM LÜTFEN LİNÇLEMEYİN

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 09, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeşil elmam (Drary)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin