Реакція # 8

203 12 3
                                    

Реакція И/п на те що Т/и демон, але не горить на сонці.

Пейн
Зрадів що в організації є така людина.
Хоча в нього було купа питань.

Конан
Дізналась про це коли в тебе забуркотів живіт і ти скаржилась що голодна. Тоді ти все і розказала. Іноді дає тобі свою кров.

Ітачі
З ним все було.... трохи гірше. Через деякий час після того як ти вступила в Акацукі ти дізналась що він маречі(людина з рідкісною кров'ю). Повз його кімнату ти проходила закриваючи ніс. Пробувала не дивитись на нього.

На завданні ти відволіклась через його поранення і зловила удар у серце. Ітачі думав що ти вмреш, тому підбіг до тебе. Він стояв над тобою. Ти не могла втриматись.
- Ітачі-сан, вибачте мене будь ласка- він не розумів як ти взагалі дихаєш. За секунду він лежав на землі, а ти вчепилася зубами в його плече. Через п'ять хвилин ти зрозуміла що зробила. Ти від стрибнула від нього, він привстав і подивився на тебе.
- І-і-ітачі-сан, я-я-я все поясню.

Ти розказала йому все. Про себе і про нього. Він все зрозумів. Йому дуже сподобалася поза у якій ви лежали.

Кісаме
Ти розказала йому все на пориві емоцій. Він з радістю давав тобі свою кров, головне щоб ти не чіпала його меч...
( Шиза:🌝
Автор:.....
Ш:🌚
А:......
Ш:( ͡° ͜ʖ ͡°)
А: НЕ ТОЙ МЕЧ! )

Какузу і Хідан
( Ш: парна реакція?
А: Нуууу. Да?
Ш:....
А:....
Ш: тройнічок?🌚
А: Нєєєєєє!
Ш: тц... Ви люди такі нудні.
А: Арг )

На завданні на вас напали якісь шинобі. Все було би добре, але в тебе і так була голодовка. І на все щастя тобі відрубали руку. Скоро біля вас лежало п'ять трупів.
- Ти куди дивилась дура!- Хідан
- Пришивати не буду- Какузу
-.......- Т/и
- Ти чого мовчиш скоть?!
-. . . - ти відростила руку. Вони стояли в ступорі.
-. . . . Їсти хочу- сказала ти підходячи до трупів. Взявши одного ти обернулась до своїх безсмертних сокомандників.
- Я візьму одного.- ти розчинилася у повітрі.
Через півгодини
Ти прийшла до них з довольною мордою.
- І де труп?- спитав Какузу
- Туть- ти похлопала себе по животі.
-.....- Какузу loading
-..... -Хідан loading
-.......- ти, з довольною моською.
- Шооооооо?!- крикнули вони в один голос.
- Чо орите? Мені що, поїсти нормально не можна?
- В смислі блять? Ет тип як?
- Арг, я -- демон.
Година пояснень потому
- То ти демон-людоїд.
- Да.
- Ти блять жреш людей.
- Даа. Скільки триватиме цей допит?
- То ти безсмертна?
-......... ДААААА!
- То тебе взагалі нічо не може вбити?
- Може. Одна річ. Якщо мені відрубати голову особим клинком, то я вмру.
- Ага. Так стоп. Якщо демони безсмертні, то скільки тобі років?
-......... Не питай.
- Да скажи блять.
- Якщо ви це комусь розкажете, то я буду харчуватись вами.
- Домовились.
-...****
-.......
-.......
- Єб твою мать.

Дейдара
Ви летіли з ним на його пташці. Він поранив руку. Ти не витримала. Вчепилася в нього. Потім ще довго заспокоювала і пояснювала.

Сасорі
Тобі ****- ти виглядаєш на 16
Йому 35- він виглядає на 16
І - ідилія.

Тобі
Ти заліковувала його рану. На руці залишилась кров тому ти її злизнула.
Слишком солодко.

Зецу.
Кусь*........ Не вкусно.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Сорян. Автор ідіот. В мене не було настрою щось писати. Можливо скоро буде ще одна глава. Просто у автора в голові біля десяти ідей для нових фф. Ще раз сорян.

Реакції АкацукіWhere stories live. Discover now