Masum bebeğim,
aslında bunları okuyor olmanı çok isterdim.. Hatta birazdan yazacağım şeylerin kırıklıklarla dolu değil de sevdiğinin doğduğu güne olan minnettarlığından dolayı yükselen mutlulukla dolu olmasını isterdim. Birkaç saat sonra doğum günün sevgilim, ben bunu biraz önceden atıyor olacağım çünkü tam o dakika geldiğinde ağlamaktan boğulmuş olabilirim. Geceler sen yokken çok zor, seni özlerken geceyi atlatmak çok zor. Sen beni bıraktın ya canımın içi, bu sefer gerçekten bıraktın ya hani benim tek dileğim sonsuza dek yanında olmaktı, geçen doğum gününde ömrünün sonuna kadar her doğum gününde beni çekmeni istemiştim. Doğum günümde sonsuza dek seninle yaşamak istemiştim.. Bu yüzden dilek tutma sevgilim, olur mu.. hayallerinle eğlenir bu dünya. İyi ki doğmuşsun miniğim, iyi ki çıkmışsın karşıma, belki sonu parçaladı ama çok sevdim seni ben, seni sevmeyi bile sevdim. Bana senin gibi birisini sevebilme şansını tanıyan bugüne çok minnettarım. Dünyanın en kusursuz adamının doğduğu bugün için çok minnettarım. Adını duyduğumda gözlerim parlardı sevgilim. Adını duyduğumda kalbim hızlanırdı. Bana bu güzel hisleri yaşatabilmene sebep olan bugüne sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum ben. Ben hayatımda hiç senin kadar özel birisini tanımadım. Ben senin özel oluşuna aşık oldum. Herkesten farklı oluşuna. Yanımda duruşunu güzelliğine aşık oldum. O kadar şanslı ki bugün içinde bir meleğin doğuşu var. Bilse nelere sebep olduğunu.. nasıl bir aşka, nasıl bir acıya sebep olduğunu.. kafayı yerdi. Doğduğun bugün mutluş olsun nar tanem, dilerim kalbindekileri gerçekleştirebilirsin.. Dilerim ne kadar mükemmel birisi olduğunun farkındasındır.. Yanında bu güzel günü kutlayacak insanlar vardır ve mutlusundur.. umarım gülümsüyorsundur sevgilim, umarım pastan damla çikolatalıdır.. belki sana sarıldığımı hissediyorsundur,belki de hissetmek bile istemiyorsundur. Umarım doğum gününü unuttuğumu düşünmemişsindir. Ben senin haberin olmadan ölene dek yapacağım bunu. Senin doğum gününü kutlayacak çok insan vardır ama olsun, bir gün yalnız kalırsan ben hep kutluyor olacağım. O kadar şanslıyım ki kısa bir zaman için bile olsa sana sevgilim diyebildiğim için. Sana sarılabildiğim için. Miniğim, yeni yaşında her şey çok güzel olur umarım. Sen hep benim küçük bebeğim olarak kalacaksın, masum saf minik.. ben beni bıraktığın günü unutmuş gibi yapıp seni hep çok seveceğim, azıcık bile olsun kızmayacağım..çocuklar hata yaparlar sonuçta değil mi. Bazen sana kızmış gibi yapıyorum, seni affetmeyeceğimi söylüyorum, gece yine serçe olup gizlice odana girip üstünü örtüyorum. Tek fark artık kanatlarım kırık. O yüzden çok uzağa gidemiyorum. Senden gidemiyorum. Neyse sevgilim, doğum günü öpücüğü bıraktım kalbine.. bir gün hatırlarsan bakarsan oraya göreceksin. Sana dünyanın en masum en saf ama en güzel öpücüğünü veriyorum. Küçük bebeğim, iyi ki doğdun dünyaya verilmiş en güzel hediye oldun. Çok seviyorum seni, senin için döktüğüm gözyaşlarından daha çok seviyorum. Seni senden daha çok seviyorum.. Ve 20 yaşın kadar öpüyorum seni. Bir de şu şarkıyı bırakıyorum.
Yedinci Ev-Anlat O'na. ♥️https://youtu.be/zmORiOHHvZA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"bir varmış bir yokmuş"
Sonstigesbir varmış bir yokmuş,, kalbini herkese kapatan bir kız varmış,o kapıları açamayan çocuk yokmuş. umutsuzluğa düşüp pes eden kız varmış,onu umursamayan çocuk yokmuş. dizleri kanayan kız varmış,ellerinden tutmayan çocuk yokmuş. kırık kalpli kız varmış...