bana bakir bir aşk ver prensim;;

12 1 0
                                    

tutulmayacak olsa da verilmesi gereken sözler var bazen,
gidilmeyecek olsa da bilinmesi gereken yerler var..

güzel geceler sevgilim,

bu şarkıyı bir kitapta geçtiği için dinlemiştim
( siyah kuğu :) )
yorumları okurken bir yoruma rastladım..

"bu şarkıyı bir 'çift' olarak dinleyen yoktur"

ve dedim ki neden biz dinlemeyelim?
bu şarkıyı dinlerken bambaşka bir dünyaya gidiyorum, mutlu oluyorum senin yanındaymışım gibi.

bana güzel sözler veriyorsun, güzel ve büyük sözler.. korkutuyorlar beni o sözler bazen çünkü..ya tutamazsak? inanıyorum yapabiliriz ama küçük bir ihtimal sadece. sonra bu şarkıya rastgeldim. belki de tutamayacak olsak bile o sözler verilmeli.

henüz bu kitaba ekleyeceğim çok şarkı var, bu yüzden benden şarkı önerisi istediğin zaman elim ayağıma dolaşıyor hepsini düşünerek söylüyorum sana, ama şu an bu satırları okuyorsan..bundan sonra daha hızlı ve daha güzel cevaplar alacaksın :)

en güzel şarkıları seninle keşfediyorum sevgilim..
en güzel hisleri seninle birlikte yaşıyorum,çok güzel.
her şeyin en güzelini yaşatıyorsun bana, ilk defa bu kadar mutlu ediyor birisi beni.

beni biliyorsun sevgilim, saçma şeylere inancım çoktur.
totemlerim vardır benim sonsuz olmak için,
ritüellerim vardır bir çift güzel söz alabilmek için.
Ama seninleyken bunlara ihtiyaç duymuyorum sevgilim. Senin tek bir sözünle sonsuz oluyoruz, sebepsiz güzel şeyler fısıldarken bana sen..sadece alıp götürüyorsun beni bu dünyadan. Sevgi dolu bir başka gezegene götürüyorsun, yıldız tozları serpiştiriyorsun saçlarıma. Ay tozuyla kaplanmış sihirli dudaklarınla boyuyorsun dudaklarımı.

Ah sevgilim yine utandın değil mi,
yine günlük utanma kotanı doldurdum,,
elimde değil sevgilim. Fazla kusursuzsun.

Sen bunları okurken seni bekliyorum orada'
fazla geç kalma sevgilim. Sensiz geçen her salise ölüme yaklaşıyorum. Sen bunları okurken ben milyonlarca defa dönüp duruyorum telefonumla odamda. "Acaba beğendi mi?" diyerek..

Konunun çok dışına çıktım bu bölümde sevgilim. Fazla hoş olmadı özür dilerim, bir sonraki bölümde telafi ediyor olacağım ')

Benimle kal'

"bir varmış bir yokmuş"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin