vote
and
coment
●○●○●○●○●○●○●●○●○●○●○●○●○●○○namjoon's p.o.v
نامجوون:من كۆتا كەس بوم كە لە هۆشخۆکم چووم وە ج.كانگ دۆرا هەندێکك قسەی كرد و كتێبێکی پێبوو.
جين:چی وت؟
تای:كتێبەکە چی بوو؟نامجوون:وتی جادووەكە تەنها بە خۆشەويستی راستەقينە نامێنێت.
هەموويان شۆك بون.شوگا:كامەمان؟؟.
نامجوون:دەبێت کێببێت بێگومان جيمين.(بە بێزارى).
نامجوون:كتێبەکە ناوى نابينايە هەر كەسێك بيخوێنێتەوە دەتوانێت بمان بينێت.
جيمين:چی روودەدات؟؟.
نامجوون:من لەمەدا نازانم دەبێت مارى چی بكات كاتێك دەمانبينێت؟؟.
جيمين:كە منی بينی واى زانی دزم.
هەركە واى وت تای و كووكی پێکەنين.جيمين:بە چی پێدەكەنن؟؟.(بە تورەی).
تاى:باڵا كورتەكانيش دزی دەكەن.(بە پێكەنين).
كووكی:دز..هههههه.
شوگا:دەمتان داخەن.
كووكی/تای:باشە چی تر قسە ناكەين(بە بێزاری).
هۆسۆك:خۆزگە لە جێگای جيمين بام.
هەموويان:بۆ؟؟؟.(بە سەر سورماوى).
هۆسۆک:چونكە مارى کچكێی جوانە.(بە زەردەنەیەکی شەيتانی تا جيمين توورە بكات).
جیمین:چیییی!!!!!.
(توڕەبوو حەز ناكات كورەكان باسی مارى بكەن.)شوگا:هۆسۆك ڕاست دەكات مارى زۆر جوانە وە وەك نەفرەتیەک هۆتە.(شوگا دەيويست جيمين توڕەبكا وەك هۆسۆك.).
جيمين:شوگا هيۆنگ تۆ لە من گەوڕەترى بۆ وا دەكەی...باسی مارى مەکە کە دەزانی خۆشمدەوێ.(هەموو قسەكانی بە تورەبوون كرد.).
جين:بەسيكەن.
نامجوون:شتێك هەیە!!!.
هەموو سەیری نامجوونيان كرد.نامجوون:جيمين تۆ دەتوانی دەست لە مارى بدەيت.
كوڕەكان شۆك بوون.تای:واته دەتوانن س٭٭٭(قسەکەی تەواو نەكرد نامجوون شةقی لە پشت سەرى دا).
نامجوون:گەمژه من وام نەوت.....وتم مارى هەست بە دەست لێدانەكانی جيمين دەكات.(بە بێزارى بۆ تای ڕووندەکردەوە چونکه تای هەموو شتێك بە هەڵە وەردەگرێ.)
جیمین:بۆیە دوێنێ كاتێك ماچم كرد هەستا.(لە بەر خۆیەوە وتی بەﻻم كوڕەكان توانیان بیبستن.).
YOU ARE READING
∆∇کـۆشــکی تارمـاییەکان∆∇✔
FanfictionCompleted✔ کوڕە لوتبەرزەکان.. بوون بە تارمایی.. گواستنەوە بۆ کۆشکی تارمایەکان .. [هەست دەکەم کەسێک سەیرم دەکا بەڵام نیــە!!!!] [من لەگەڵ تارماییەکانــم] [تاکە چارەسەر خۆشەویستیە] by//tudu_queen7 and mini_queen7