vot and coment
°•°•°•°•°•°•°
jimin's p.o.v
پێتان سەيرە وايە،لەوانەیە لە هۆكارەكەی بپرسن بەهۆی لووت بەرزی و لە خۆبايی منەوە بوو هەروەها ژیانی کورەكانيشم تێكدا زۆر رقم لەخۆمە.
چووم بۆ كتێبخانەکە هەر شەشيان لە وێبوون.
جيمين:نامجوون هيۆنگ بۆچی بانگمانت كرد؟!!.
نامجوون:هەمووتان دەزانن كە كەسی نوێ هاتوون،بۆيە مەيان ترسێنن يان شتێكی شێتانە بكەن بە تايبەتی كووكی و تای و جيمين.{بە جديەوە لە كۆتايەكەی توورە بوو چونكە}
flash backكووكی:هیۆنگ كەسانێك هاتوون دەيانەوێ لێره بژین.[بە تووڕەیی]
نامجوون:کووکی لە بيرتكرد كە تارمايين.
كووكی:نەخێر لە بيرم نەكردوە بەڵام[نامجوون قسەكەی بڕی].
نامجوون:كووكی بەسە.
نامجوون:بێگومان باوكمان کۆشکەکەی فرۆشتوە لەوەتەی بوونەتە تارمایی پۆليسەكان بۆماوە 2 سال بە دوامان گەڕان هەموو كەس وا دەزانێ مردووين كێ باوەردەكات كە تارمايين؟!! وە كێ دەمانبينێت؟!!،كووكی كەس نامانبينێت ژیانمان بەوشێوەیەیە دەبێت قبوڵی بكەین(بە خەمباری).
كووكی:هيۆنگ هيچ رێگایەك نيە بۆ چاكبوونەوە(بە هيواوە سەيری دەكرد).
نامجوون:رێگایەك هەيە بەﻻم من و تۆ ناتوانين بيكەين كەسێك لە داهاتوودا دێت و رزگارمان دەكات وە هيچ لەو كەسانە مەكە.
كووكی:باشە(بە درۆ).
كووكی رۆيشتە لای تای و جيمين
تای:كووكی بۆ بەم شێویە توڕەی؟؟.
كووكي:شتێكتان پێئەڵێم
جيمين/تای:چیە؟؟!!كووكي:دەمەوێ..............)
تاي:چییییی!.جیمین:تۆ دەتەوێ دەريان بكەين يانی بيان ترسێنين.
كووكی:هم دەيان ترسێنين بۆخۆيان كۆشکەکە جێدێڵن وە نابێت هيۆنگەكان بیزانن.
تای/جيمين:باشە رازين.[بە شەيتانی].
كووكی:شەو دەستپێدەکەین.
شەو كاتژمێر 2.
كووكی و تای چوونە ژورێک بینیان کچێک خەوتوە
كچەكە هەڵسا بەهۆی دەنگێک سەيری ژورەكەی كرد كەسی لێنەبوو ويستی بخەوێتەوە بەﻻم دەنگێک لە ناو كانتۆرەكە هات كچەكە ترسا هەڵسا لەسەر بێدەكەی لە كانتۆرەكە نزيك بۆوە دەسكی كانتۆرەكەی گرت و بەهێواشی كرديەوە هيچی نەبينی.كچەكە روى سوراند لەناكاو هاواری كرد هەرچی لەو كۆشكەبوو هاتنە ژورەكەى بينيان لەسەر زەويەكە دانيشتوە دەگری لێيان پرسی كە چی بوە؟؟ بەﻻم كچەكە هيچ قسەی نەدەكرد دەگریا.
هەفتەیەك رۆيشت هەموو شەوێك كووكی و تای و جيمين وايان لەو كچە دەكرد لەكۆتايدا خێزانی كچەكە بريارياندا لەو كۆشكە برۆن.
end flash backنامجوون بە توورەيی سەيری كووكی و تاى و جيمين دەكرد.
نامجوون:باشە پرسارێک؟؟.
تای:فەرموو هيۆنگ
نامجوون:چیتان لەو كچە كرد؟!!
هەر قسەكانی تەواو كرد هەرسێكيان شلەژان.
جیمین:تەنها ترساندمان هەندێك دەنگمان دروست کرد(بە درۆ).تای لە دڵی خۆی:وااا خەريكبوو بزانێت نابێت نامجوون هيۆنگ بزانێ چیمان لەو كچە كرد.
نامجوون:باشە برۆن لەمەودوا كاتی زۆرتر دەبێت لە كتێبخانە بن(وتی و برۆيەکی بەرز كردەوە چونكە بڕوای بە قسەكانی جيمين نەكرد بەﻻم چیتر پرسیاری نەكرد).
كووكی:هيۆنگ تکایە كتێبخانە خۆش نيە.(وتی و خۆي داماو دەرخست).
نامجوون:نيە كووكی گیان.
کووکی:جین هیۆنگ تۆ شتێك بلێ.
جين:نامجوون چی بلێم منيش لەگەڵ ئەوم.
تای:هۆسۆك هيۆنگ.[وتی و خۆی كيوت كرد].
هۆسۆك:نامجوون قسەكانی راستن منيش لەگەڵیم.
نامجوون:دەی كورينە هيچ كەستان نەما.( بە پێکەنين).
جيمين:كەسێك ماوە(وتی و پەنجەی درێژ كرد بۆ كەسێك هەموو سەيری شوێنەكەيان كرد).
كووكی:شوگااااااا.
شوگا:چیە بێزاركەرينە(وتی لة كاتێكدا چاوەكانی داخست بوو ).
تای:تۆ قسەيەك بكە.
شوگا:وازم لێبێنن.
جيمين:هيۆنگ خۆ بە نیاز بخەوی تۆ تارمايی تارماييەكان ناخەون.
شوگا:وازم لێبێنن(بە تورەيی).
جيمين:باشە باش مەمانخۆ.
mary's p.o.v
چاوەكانم كردەوە سەرم ژانی دەكرد چونكە گریاوم هەستام روخساری خۆم شوشت لە ژورەكەم چوومە دەرەوە بريارمدا سەيری ژوورەكان بكەم.
دوای ماوەیەك دەرگایەكى گەورەم بينی چومە ژورەوە.
سەيرم كرد كتێبخانە بوو زۆر گەورەبوو .من زۆر حەزم لە کتێبە بۆيە بريارمدا سەيريان بكەم هەندێكيان ببەم لەگەل خۆم
سەيری كتێبةكانم دەکرد كتێبی زۆر خۆش ديار بوون بۆيە دوودانەم لەگەل خۆم برد
بەلام يەكێكيان بەرگەكەی ڕەش بوو!!!!!شێوەی سەیر بوو بۆیە هەڵمبژارد وە
ناوەكەی........؟
☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•
YOU ARE READING
∆∇کـۆشــکی تارمـاییەکان∆∇✔
FanfictionCompleted✔ کوڕە لوتبەرزەکان.. بوون بە تارمایی.. گواستنەوە بۆ کۆشکی تارمایەکان .. [هەست دەکەم کەسێک سەیرم دەکا بەڵام نیــە!!!!] [من لەگەڵ تارماییەکانــم] [تاکە چارەسەر خۆشەویستیە] by//tudu_queen7 and mini_queen7