vote
and
coment☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆•☆
mary's p.o.v
ويستم هاوار بكەم بەﻻم نەمتوانى.....چەند هەوڵمدا نەمتوانى...دەنگم نايەته دەر.
جيمين:تكايه هاوار مەكه....گوێم بۆ بگره.(به تکاوه به منی دوت بەڵام من ترساوم وه نايناسم).
مارى:تۆ كێی؟؟.(دەنگم به نزمى دەهات....نەمدەتوانى هاوار بكەم).
جيمين:من پارک جيمين.(جيمين شڵەژا بوو).
دووباره ويستم هاوار بكەم....ناتوانم....دەڵێی كەسێك دەمى منى گرتووه بەﻻم دەتوانم به دەنگی نزم قسه بكەم.
مارى:بۆچی لێرەى؟؟....جاریکی تر تۆم بينى له ژوورەكەم.(به دەنگى نزم).
جيمين:باشه...من هەندێك شت بۆ تۆ باس دەكەم وه تۆ وەلڵامەكانى خۆت وەردەگری...تكايە گوێم بۆ بگرە.
جيمين واى وت...من دەترسم بەڵام حەز دەكەم بزانم كێیە؟؟...پۆليسەكە وتى كە مردووە....گوێی بۆ دەگرم.
مارى:باشه قسە بكە...سەرەتا دوركەوه!.(وتم چونکه نزيك بوو لێمەوه).
جيمين دوركەوتەوه له سەر بێدەكە دانيشت له دوورى مارى.
جيمين:دەست پێدەكەم.
جيمين:تەمەنم 12 ساڵ بوو.............
flash back
كورێك هەبوو داپیری زۆر خۆشدەويست چونکه دايك و باوك گرنگیان پێ نەدەدا،داپیری هەموو كەسى بوو كورێكی باش و دەم به خەندەو ميهرەبان بوو به هۆى داپیرەى،بەڵام چی دەبێت گەر داپیری بمرێت؟؟.كورێكی تەمەن 12 ساڵ له سەر گۆرێك وەستاوه دەگرى.
جيمين:داپیره....تۆ وتت به جێت ناهێڵم...بۆ رۆشتى؟؟.(به گریانێکی توند ).
جيمين:من تەنهام بێ تۆ.
؟؟؟:جيمين با برۆين.(وتى و جيمين سەيری كرد به ڕقێكى زۆرەوە).
جيمين:به هۆى تۆ وه بوو.....هەرگيز لێت خۆش نابم.(به تووڕەى).
؟؟؟:من باوكتم...جوان قسه بكه!!.(وتى جيمين به گاڵته جارى پێکەنى).
جيمين:باوک...كامه باوک.
جيمين:داپیرم به هۆى تۆوه مرد....تۆ كەمتەر خەمبووى له دەرمانەكانى داپیرم.....دايكى تۆ بوو.(به گریانەوه به به باوكى دەوت).
YOU ARE READING
∆∇کـۆشــکی تارمـاییەکان∆∇✔
FanfictionCompleted✔ کوڕە لوتبەرزەکان.. بوون بە تارمایی.. گواستنەوە بۆ کۆشکی تارمایەکان .. [هەست دەکەم کەسێک سەیرم دەکا بەڵام نیــە!!!!] [من لەگەڵ تارماییەکانــم] [تاکە چارەسەر خۆشەویستیە] by//tudu_queen7 and mini_queen7