Merhaba , medyadaki kişi tabii ki Tolga iyi okumalar ❤️
" Uyan hadi yaaaa" diye beni dürten Selin'i takmadan uyumaya çalışıyordum. En son "çekime geç kaldın!" dediğinde hızla gözlerimi açıp "neee olamaz yemin et!" dediğimde gülerek bana bakıyordu.
Birden kahkaha atmaya başladı .
"Ne gülüyorsun geç kaldım!" dediğimde daha çok güldü "bu numarayı hep yiyorsun sende" dediğinde elime ilk geçen şeyi ona fırlattım . Tabii ki yastık ."Eğer oyalanırsan geç kalıcaksın ama" dedi . Saate baktım telefonumdan . Çekime 2 saat kalmıştı . Daha hazırlanacaktım . "Kahvaltıyı hazırladın mı?" dediğimde güldü ve "evet, hazırlan ben aşağıdayım" dedi ve odadan çıktı .
Birden telefonum çaldı . Yardımcım Pelin. Bana her işimde yardımcı olur severim .
"Merhabalar Rüya hanım, kusura bakmayın rahatsız ediyorum"-"sorun değil Pelincim söyle"
"Bugün çekimler erkene alındı. Saat 12:00 da lütfen burada olun."
-"tamam 12:00 de ordayım"
"Görüşürüz"
-"bayy"
Ben nasıl yetişicem ya 1 saat var . Direk banyoya uçtum . Elimi yüzümü yıkadım . Saçlarımı yukarıdan topladım . Bugün çekimden sonra bir yere gidecek miyim bilmiyorum ama yarın bara gidicektik. Banyodan çıktım.
Gardrobumdan altıma dar paça pantolon üstüme de salaş bir sweatshirt giydim . Aynadan kendime baktım başıma bandana , ayağıma da beyaz ayakkabılarımı giydim .
Telefonumu elime aldım . Aşağı kata indim . Pelin oturmuş kahvaltısını yapıyordu . "Eline sağlık" dedim ve yanaşını öptüm . Güldü .
"Kanka çekim erken alınmış ben dışarıda yiyeceğim kusura bakma" dedim . "Üff peki bende zaten hastaneye gideceğim akşam nöbetim var" dedi kafa salladım . Hava sıcak diye üstüme bir şey almadım.
Kapıyı çekip çıktım . Arabama bindim . Ben aslında fazla para kazanıyorum ama aldığımın bize yeteceği kadarını alıyorum gerisini her zaman eksiksiz yardım yaptığım vakfa bağışlıyorum. Parayı boşa harcamayı sevmem . En azından çocuklar sevinsin.
Arabayı çalıştırdım . Müzik açıp yola koyuldum . Çekime 45 dakika vardı. Yol uzundu . Yolda ilerlerken önümde bir range rover vardı . Birden önüme geçmişti . Ona çarpmamak için frene basıcaktım ama araba durmuyordu . Arabaya daha da yaklaştığımda gözlerimi kapattım ve o çarpışma sesi geldi .
ŞİMDİ BİTTİM BEN!!!
Arabadan sinirli , benim yaşlarımda ( 23-24 ) , kaslı , uzun boylu , birazcık yakışıklı , aynen ya birazcık , vazgeçtim biraz daha fazla , üff vallaha hiç yalan söyleyemicem baya bir yakışıklı adam indi .
Beni yiyecek gibi duruyordu . Arabadan indim . Bana baktı sertçe .
"Ehliyet manavdan mı kasaptan mı?"
Dedi ."Kasap" dedim dalga geçercesine.
"Beni delirtme arabayı sürmeyi bilmiyorsan kullanma" Dedi bağırarak.
"Biliyorum ama fren çalışmıyordu yeni fark ettim öküz gibi de davranma" dedim .
"Ne dedin tekrar et!" dedi .
"Özğr dilerim dedim duymadın mı?" dedim .
"Bi ton masraf çıkar buna da" dedi .
"Ben öderim" dedim .