MEDYA DA TABİİ Kİ RÜYA VAR. İYİ OKUMALAR HERKESE. ÖZELLİKLE DE SANA :ylzdikbas07
Eve gittiğimde donuyordum . Baya ıslanmıştım . Hemen duş aldım ve üstümü giydim . Pelini aradım.
"Alo Pelin" dedim telefonu açınca.
"Kovuldunuz Pelin hanım" dediğinde gözlerimden yaşlar akıyordu. Çünkü ben küçükken de model olmayı istemişimdir.
"P-peki" dedim. Telefonu kapattım . Bir yere fırlattım .
Onun yüzünden geç kalmıştım . Onun yüzünden kovuldum . Şu an tek istediğim ağlamaktı . Ama dik durmalıydım .
Üstümü çıkarım saat zaten 18:00 olmuştu . Bara gidecektim ama tek başıma . Çünkü yanımda eğer biri olursa ağlardım.
Üstüme kısa mini bir elbise giydim . Kabul çok kısa ama bara da pantolonla mı gideyim?
(RÜYANIN GİDİĞİ ELBİSE)
Ayağıma topuklu bir ayakkabı giyip çıktım evden . Arabam olmadığından taksiye binecektim . Bir taksi buldum ve bindim . Yaklaşık 20 dakikada bir barın önüne gelmiştik . Hava oldukça kararmıştı . Bu saatte hemde.
İçeri girdim . Müziğin sesi oldukça fazlaydı . Barmenin önüne oturdum . Bir içki söyledim .
........
Kafam baya gitmişti . 1 milyon olmuştu resmen . Barmen yeter abla desede içiyordum . Birden içeri polisler girdi .
"HERKES KİMLİKLERİNİ ÇIKARSIN"diyince ben bittiğimi anladım.
Kimliğim yanımda değildi . Buradan kaçmam gerekiyordu. Birden içeri Bay öküz girince oldukça şaşırdım. Arka kapıyı gördüm . Hafif sevindim . Birden Tolga ile göz göze geldiğimizde güldü ve göz kırptı . Kıpkırmızı olmuştum eminimki göz devirdim .
Çaktırmadan ayağa kalktım . Başım çok fena dönmüştü. Zar zor yürüdüm . Arka kapının yanındaki lavaboya girdim. Bir kaç dakika oyalandım . Kapıyı açıp çıkacağım an bir duvara çarptım .
Yere düşecekken . Kaslı kollar tutu beni . Gözlerimi açtığımda beni tutan kişi Tolga olduğunu görünce şaşırdım . Beni kaldırdı .
"To-tolga" dedim.
"Yaa tolga" dedi gülerek.
"Ne işin var burada" dedim.
"Ben bir polisim güzelim" dedi.
"Hani çirkindim" dedim.
"Öylesin zaten lafın gelişi dedim" dedi.
"Ben gideyim artık"dedim.
Tam gidecekken kolumdan sıkıca tuttu.
"Nereye ? Kimliğin olmadığı için kaçayım deme kötü olur" dedi.