MEDYADA TOLGA VARRR ÇOK YAKIŞIKLIIII ❤️
Adam sarhoş pisliği dövdü . Daha sonra birkaç kişi adamı aldı ve götürdü . Ben ise yerde ağlıyordum.
"Rüya" diye seslendi adam . Kimdi bu? İsmimi nereden biliyor?
Bana yaklaştı ve omzuma dokundu. Omzumu çektim direk.
"Korkma ben Tolga" dedi.
Gözlerim kocaman oldu . Adama o kadar şey yaptım ama o kurtardı beni .
Önümde diz çökmüştü. Dayanamadım ve sımsıkı sarıldım . Kollarımı boynuna doladım . Kafamı çok güzel kokan boynuna koydum . Ellerini belime sardı. Birden daha çok ağlamaya başladım .
"Tamam korkma artık geçti" dedi saçımı okşayarak .
"E-eve gitmek istiyorum" dedim.
"Tamam kalk" dedi .
"Uykum var" dedim.
Zaten kokusunda mayışmıştım. Birden bir elini sırtıma diğer elini bacağımın altına koydu ve kaldırdı. Düşmemek için kollarımı boynuna doladım.
Göğsünde yatıyordum ve oldukça rahattı. Beni birkaç dakika taşıdı daha sonra arabaya geldiğimizi anladığımda durdu .
"Başkomiserim , adamı aldık" dedi birisi.
"Tamam gidebilirsin" dedi.
Kapıyı açıp beni koydu . Daha sonra kemerimi bağladı . Hiç beklemediğim bir şey oldu . Birden anlımdan öptü . Benden nefret eden adam !!!
Uyumuş numarası yapıyordum . Bir süre sıcacık arabada uyumamaya çalıştım ama arabanın Tolga gibi kokması ve sıcacık olması benim uyumamı sağladı.
..........
Sabah uyandığımda yatağımdaydım . Dünki üstüm ile uyumuşum . Başım çok ağrıyordu. Dün fazla içmiştim .
Kalkıp banyoya gittim . Rutin işlerimi yapıp çıktım . Gardrobumdan kıyafet aldım.
Üstümü giydim . Aşağı indim . Selin salondaydı .
"Günaydın" dedim.
Direk ayağa kalkıp yanıma geldi .
"Her şeyi direk anlat bana"dedi.
"Sakin ol ve otur" dedim.
"Lafımı kesme ve dinle" dedim.
...........
"...... bu kadar . Beni kim getirdi uyuya kalmışım" dedim.
"Şu yakışıklı Tolga kollarında getirdi" dedi gülerek.