Selam!
Ben Garfield!
| Hayran ismi = Garfieldzz |.Tek "z" ile söyleyen olursa kafasını uçururum.
○○○●●● 》
İlk olarak selamlar.Ben bildiğiniz üzere Garfield.Garfieldzz'ları seviyorum.
Sizde beni çok seviyorsunuz, biliyorum.Eee tabii sizde haklısınız!
Ben kendimi bu kadar çok severken, sizin de beni bu kadar çok sevmeniz gayet doğal.
Ha bu arada söylemeden geçemeyeceğim şey : Egolulardan nefret ederim. Ego kadar kötüsü yok.İyi ki öyle bir insan değilim.Gerçi ben insan değilim de.Herneyse.
Neyse ne canım.Ben size bugün yaşadığım bir olayı anlatayım. Televizyonun karşısında, sıcacık yastığımın üzerinde lezzetli lazanyalarımı yerken,söylemeden geçemeyeceğim,ayağımın dibinde de odie, kim geldi dersiniz?
Pizzacı!
Neymiş efendim ben 15 pizza yiyip parayı ödemeden kaçmışım.İnkar ettim tabii.
Garfielzz'lara not : Yapsanız bile inkâr edin.Kafanızı uçururum.
Yaptıysam yaptım kardeşim 15 pizzanın lafı mı olur? Çaktırmayın hala tadı ağzımda.Çok lezzetli yapmış tebrik ederim.
"Jooon! Ben diyetteyim."
Jon bıkkınlıkla bakarak inanmadığını belli etti.
"İyi tamam."dedim ve lazanyalarıma geri döndüm.
Garfielzz'lara not :Yanınızda suç aletiniz varsa sakın inkâr etmeyin.Lazanyalarınızı ve pizzanızı yiyin.Susun.Kafanızı uçururum.
Lazanyalarımı bitirdikten sonra -Jon gitmişti yine o dişçi veledine- bende fırsattan yararlanarak Arlene'ye gideyim.Güzel yüzlüm özlemişim.
Dışarı çıktım ve evin önünde odie ile konuşur- NE ODİE Mİ?!
Hemen yürüyerek onun yanına gittim.Koşmadım, koşamadığımdan değil tabiki de canım koşmak istemediğimden.
Odie'yi görünce her zamanki gibi kıçına tekmeyi bastım.Her zaman yaparım bilirsiniz Garfielzz'lar!
Arlene ise bana her zamankinden daha sinirli bakıyordu.
"Selam bebeğim"bile diyemeden gitti.
BENİ BIRAKTI VE GİTTİ.HEMDE KOŞARAK?!
Nasıl koştu öyle ya.Koşuşu koydu be bro.
Arlene'ye bir şiir yazdım.Bilirsiniz çok felsefik bir insanımdır.Keh keh keh.
Arleneydi onun adı.
Sevdiğimdi,aşkımdı.
Bir gün gördüm onu,
Gördüm ve gittim yanına.
Selam bebeğim dedirmedi,
Zalımın kızı koşarak gitti.
Seni vicdansızın kızığğ,
Yaktın ciğerimi yaktın.
--Garfield
Garfielzz'lara not :Biliyorum çok etkilendiniz.Ama evde çıldırmayın.Sizede yazık, helak olursunuz.Çıldıranın kafasını uçururum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Garfield'ın Günlüğü
HumorSelam! Ben Garfield! ••••○○○○●●●●》 Burası Garfield'ın günlüğü! Garfield, kendi ağzından sizleri hem eğlendirecek,hem güldürecek! Hepinizi beklerim! -Deniz. ||2015|| Garfield = O salak köpeği -Odie-hâla sevmiyorum.Onun hakkında dedikodu yapacaklar...