MinificSkz'in normal yaşamından esinlenerek yazılmış bir fic, emeğe saygı eğer beğenerek okuyorsanız yıldıza basmayı ve hikaye hakkında yorumlarınızı belirtmeyi unutmayın💞
🕊
'What a feeling to be right here beside you now
Holding you in my arms'
🕊Chan
"Chan Hyung... Felix'i gördün mü? Çekimlere gitmemiz lazım ama Felix ortalarda gözükmüyor..."
Hyunjin'in yanıma gelip dibimde Felix'in ismini anması ile kalbim maratona doğru koşmaya başlamıştı bile. Başımı iki yana sallayıp düşüncelerden kendimi arındırmaya çalışırken, Hyunjin'in cevap bekler şekilde yüzüme bakması ile ona döndüm.
"Bilmiyorum.. en son mutfakta kahve içiyordu."
Hyunjin başını sallayıp yanımdan ayrıldığında tekrar bilgisayara döndüm. Bir kaç tuşa basıp son şarkımıza bir kaç ekleme yaparken odanın kapısı çaldı ve içeriye Felix girdi.
"Oh! Chan Hyung... şey biz çıkıyoruz, dönüşte sinemaya gideceğiz Hyunjin ile... bir şey ister misin?"
İkisinin sinemaya gitme fikri hoşuma gitmesede zorla bir gülümseme bahşettim ona. Yanıma gelip kollarını bana sardı ve yanağıma öpücük koyup geri çekildi.
Kalbimin sesi kulaklarıma kadar gelince biraz daha geriye çekildim. Nitekim onun duymasına hiç gerek yoktu, öyle değil mi?
"Saol bebeğim.. siz eğlenmenize bakın."
Hyunjin içeriye girip Felix'in kolunu tutup kendisine çekti. Kaşlarımı çatıp ona bakıyordum. Hyunjin tek kaşını kaldırıp ima ile gülümsediğinde hızla kaşlarımı düzelttim.
"Çok oyalanmayın dışarda... yağmur yağacak bu gün."
Hyunjin muzip şekilde sırıtıp Felix'in sarı saçlarını karıştırdı. "İyi ya işte. Bir güzel eğlenir öyle geliriz.. değil mi güzelim?"
Felix'e döndüğüm de Hyunjin'in bu dediğini gülümseyerek onaylamıştı. Ardından kapıdan çıktıklarında yüzüm eski somurtkan haline geri dönmüştü. Cidden Felix'in bana ne yaptığına dair hiç bir fikrim yok. Ya da kendimi kandırıyordum.
Felix ve Hyunjin'in sürekli çekimlere çağırılması beni sinirlendiriyordu. Tamam ikiside model gibiydi ama... olsun yine de sürekli çağırmaları beni sinir ediyordu.
Tamam bu sayede daha fazla tanınmaya başlamıştık. Örneğin geçenlerde Seungmin ve Jeongin'i de çağırmışlardı ondan öncesinde Jisung, Minho Ve Changbin'i de çağırmışlardı. Tabi bu şirketin işine geliyordu. Bol çekim, bol para demekti.
Saate bakarken Chans room'un saati geldiğini görünce gülümsemiş ve yayını başlatmıştım.
Odaya Jeongin girdiğinde onu da yayına dahil etmiş ve beraber bir saat boyunca eğlenip soruları cevaplamıştık.Felix
"Chan Hyung bunu çok seviyor alalım bence.."
Hyunjin'in konuşması ile elinde tuttuğu karamelli kurabiye kutusunu görünce başımı sallamıştım. Çekimlerden sonra sinemaya gelmiş ve beraber film başlayana kadar çocuklar için bir kaç şey bakınmaya başlamıştık.
"Bunu Chan Hyung'a Bunu Changbin Hyung'a... Ow bunu Jeongin çok sever ikimize bundan alalım mı? Lütfen Hyunjin..."
Hyunjin başını salladığında gülümseyip ona sarıldım. Ardından Seungmin, Minho ve Jisung için bir kaç şey bakınmış onlarada bir şeyler bulduktan sonra o mağazadan çıkmıştık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Earned It ~ChanLix~ ✓
Teen Fiction~tamamlandı~ Kitabın önceki ismi 'butterfly' yeni ismi 'Earned it' Minific Skz'nin normal yaşamından Chanlix'e uyarladığım bir fic, Chanlix shipliyorsanız bakabilirsiniz... 💗