Final

1.7K 128 187
                                    




Final bölümümü yazmam da bana yardım eden psikopatkedi  aşkım sana çoook teşekkür ederim 💖




Yazarınız bebeksu.

Felix ile Chan birlikte taksiden indikten sonra, yürüyerek bu restoranın önüne gelmişlerdi. Chan, Felix'in ince belini kavrayıp restoranın kapısını aralayıp içeriye girmelerini sağladı. Beraber asansöre ilerlemişler ve en üst kata çıkmışlardı. Asansör kapısı açıldığında, Felix minik adımlar ile cam kenarında bir yere geçmiş, Chan arkasından onu takip etmişti.

"Burası çook güzel! Şu manzaraya bak.." Felix heyecanlı sesi ile ayakları altındaki şehir manzarasına baktı. Chan, gözleri parıldayarak karşısındaki minik sevgilisine bakmıştı. "Manzara çok güzel, adeta büyüklendim."

Felix gülümseyip ona döndüğünde, Chan'ın ona aşk ile bakışını görmüştü. Manzara diye ondan bahsettiğini anlaması uzun sürmemiş ve Felix utanarak başını eğmişti.

Chan, uzanıp Felix'in çenesini tutup kaldırdı.
"Şimdiden utanıyorsan... gece çok işimiz var desene." "Chan!"
Sert bakışlarını, daha doğrusu sert sandığı ama aslında kedi gibi baktığı bakışlarını, Chan'e dikmişti. Chan bu haline kıkırdayıp gülümsedi.

"Buyrun efendim menüleriniz."
Chan yanı başındaki adamın sesimi duyunca menüyü eline alıp üstten bakındı. Felix de Menüyü eline alıp seçeneklere bakarken, gözüne kestirdiği taco'yu sipariş etmişti. Chan ise Bonfile sipariş etmişti.

"İçecek olarak ne alırsınız?" Felix, Chan'a baktığında Chan omuz silkmişti. "Ben kola alabilirim Chan sana da sprite?" Chan başını salladığında Garson başını sallayarak yanlarından ayrılmıştı.

Yaklaşık 15 dakika içinde yemekler gelmişti. Gülüşerek ikili yemeklerini yemiş ardından hesabı ödeyip kalkmışlardı. Felix, Chan'ın kaslı kollarının altına girmiş ve beraber restorandan çıkmışlardı.

Beraber boş sokaklarda yürümüş ardından otellerine gelmişlerdi. Chan daha önceden ikisini için ayarlattığı odanın anahtarını resepsiyondaki kızdan almış ve sevgilisinin elini tutarak asansöre sürüklemişti.

Odalarına çıktıklarında Chan kapıyı açıp Felix'in geçmesi için yer vermişti. Felix gülümseyip içeriye geçmiş ve gördüğü manzara ile gülümsemişti. Şehir ayaklarının altındaydı. Felix minik adımlar ile boydan cama yaklaşmış ve manzaraya bakmıştı.

Felix'in kulağına Abel'in şarkısı dolduğunda gülümseyip Chan'e döndü,"Terasa çıkalım sevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Felix'in kulağına Abel'in şarkısı dolduğunda gülümseyip Chan'e döndü,"Terasa çıkalım sevgilim." Chan başını sallayıp Felix'in elini tuttu ve cam terasın kapısını itip dışarıya çıkmalarını sağladı.

Earned It  ~ChanLix~ ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin