Last day of school

44 1 0
                                    

-Else hiszem hogy vége a sulinak-mondta mellettem egy angyal szőke hajú lány.
-Én se.De már nagyon várom a tábori hétvégét.
-Igen nagyon durva hogy már holnap megyünk.Azert remélem lesznek helyes fiúk.
-Anna nem fiúzni megyünk a táborba förmedtem rá.
Hirtelen megcsörrent a telefonom:-KISLANYOM HOL CSAVAROGSZ MÁR HOLNAP INDULSZ ÉS SEHOL SE VAGY-kiabalta anyukám a telefonba.
Gyorsan kinyomtam remélve hogy Anna nem hallgatta végig a beszélgetést.
-Látom indulnod kell nevetett.
-Igen akkor holnap találkozunk öleltem meg és gyorsan szedtem a lábaim mielőtt anya megint felhív.
Amint haza értem a szüleim már az ajtóban vártak karbatett kézzel.
-Ha ezt tudom nem engedlek el-kiabálta anya.
-De anya ez csak két nap-nevettem.
Apa is csak nevetett a helyzeten de anya morcosan rá nézett es csönd lett. Gyoran bocsánatot kértem és szaladtam a szobámba pakolni.Már minden ruha megvolt mikor feleszmeltem hogy ott lesz a táborban Kitti aki tábor vezetőinek a lánya.
Ő látszólag kedves és jó barát de baromira elakarja nyomni az embert Anna ezerszer mondta hogy vessek véget a barátságomnak Kittivel de valahogy sose tudtam.
-ANYA BEPAKOLTAM-orditottam ki rikacsoló hangon.
Gyorsan megcsináltam az esti rutinom és gondoltam felhívom Annát mivel dicsekedni akartam hogy végre végeztem.De mikor felnyitottam a telefonom ilyen üzeneteket pillanatottam meg Kittitől:" Poppy képzeld Kornél is jön a táborba el se hiszem kár hogy ez az utolsó tábora.POPPY nézd már meg amit írok.Komolyan mondom el se hiszlek. Mekkora egy szardarab vagy"stb Gyorsan válaszoltam mielőtt megöl éjszaka:"bocsi csak pakoltam.Nem tudom mit szeretsz annyira abban a fiuban" aztán ezt a választ kaptam "nem érted én imádom a gyönyörű göndör barna haját, cuki mosolyát, gesztenye barna csillogó szemét és tudom hogy ő is viszonozza az érzéseim de ezt te nem értheted téged egyetlen fiú se fog szeretni"ezen a ponton nem tudtam sírjak vagy nevessek inkább úgy döntöttem elmegyek aludni.

Just a campWhere stories live. Discover now