Érkezés

26 1 0
                                    

Hirtelen leszakadt az ég.Még szerencse hogy hosszú nadrágot vettem már amennyire véd egy szakadt farmer.Mindenki rövidnadrágban fagyoskodott a buszon.
-Nem hiszem el ezen a rohadt buszon nincs meg fűtés se-szólalt meg Kitti.
-Majd Kornél felmelegít nevettem el magam a lány feje tűz piros volt nem tudtam eldönteni , hogy azért piros-e mert zavarban van vagy mert dühös minden esetre jót nevettem rajta.
-Ez azért nem volt szép súgott oda nekem Anna.
- Joo... majd bocsánatot kérek dünnyögtem.
A busz ablakát továbbra is verte az eső. Ági néni (Kitti anyukája) azt mondta hogy ebből nem lesz túra de reménykedjünk hogy a tábor további részén jó idő lesz.A busz megállt a faházak mellet és leszálltunk. A bőröndünket egy furgon hozta fel de ki voltak téve az esőre mondanom se kell egytől eggyik elvoltak ázva.Gyorsan beálltunk az eresz alá és megkaptuk a faházak  beosztását. Anna és én hála égnek egy házba kerültünk de szegény Kitti valami fura lánnyal lett volna eggyüt aki ruha nélkül szeret aludni így mondtuk Kittinek hogy nyugodtan aludjon velünk úgy is van még egy ágy. Barni és Kornél a mellettünk lévő faházban kaptak helyet. Kitti megint kipirult. Nem is tudom lehet tényleg van valami ebben a Kornélban. A többieket is beosztottak persze voltak lányok akik nem fértek meg egymás mellet és inkább házat cserélték.Bementunk és a ház gyönyörű volt ,felvolt szerelve három ággyal és egy tv-vel plusz egy táborhoz képest rendkívül tiszta fürdőszobával. Kimentünk enni a többiekhez a nagy ebédlőbe. Kitti azonnal ment is a baratnőihez a másik korosztály táborához. Husleves és rántott hús volt. Nahh igen itt van egy kis bökkenő én vegetáriánus vagyok.De valahogy magamba tömtem bár a végén már a hányinger kerülhetett.Amikor ittam észre vettem hogy két gyönyörű barna szem figyel távolról Kornél szeme volt.Hoztam a formám és leittam magam. A fiú csak mosolygott eggyet rajtam. Csak elpirulva mosolyogtam vissza amikor Anna kirángatott a rózsaszín ködből.
-POPPY MI VAN MAR CSAK NEM TESZIK? -Shhh még meghallja valaki-csititottam el a barátnőmet.
-Szóval igen mosolygott Anna.
-Ettől még nem leszel Sherlock Holmes kuncogtam.
Épp indultunk volna vissza a faházba amikor Barni lépett az asztalunkhoz : -Héé lányok a nevelők olyan programot terveznek, hogy csak holnap jönnénk vissza-szólalt meg a mély hang.
-Mégis milyen program lenne-kérdezte Anna össze zavarodva ,én csak szavába belevágva  kérdeztem hogy ezzel mire akar célozni.
-Nyugi lányok ne szaladjunk ilyen előre a program egy ilyen holnap hajnalig elnyúló séta lenne.
-Hát én biztos nem gyaloglok annyit nevettem el magam.
-Igeeen pont ezért gondoltam hogy találjunk ki valamit.
-Figyelj eleve úgy volt hogy nem lesz túra és hát nem kéne bajba kerülni-ezeket a szavakat mondva megpillantottam hogy Barni mellé áll az a fiú aki távolról nézett.
-Nah lányok az lenne a terv pl beadjuk hogy valakik rosszul van mondjuk ti lányok és mi mondjuk hogy akkor vigyázunk rátok mert még kicsik vagytok.
-Kicsiik??Jövőre már a nagy korosztály táborához is csatlakozhatnnánk nem is értem hogy ti miért vagytok még itt.
Büszke voltam Annára hogy nem az érzelmeik vezetik de végül a fiúk hosszas kérleléssel meggyőztek minket.Kitti már a hányas szélén állva jott az asztalunkhoz
-Poppy add már ide a kulcsot kérlelt
-Fujjj az itteni wc miért nem jó? ne hányd már össze a mosdónk-de már indultam is a kulccsal a házunk felé.Beérve fogtam a lány haját.
-Jobban vagy?
-Hát nem igazán.Eleve miért segítesz nekem hisz nem is vagyunk annyira jóban.
Amikor már nyitottam a számat, hogy válaszoljak hirtelen berontott Ági néni hogy megnézze Kittit.
-Lányok csak Kitti van rosszul?-itt tudtam hogy meg kell ragadnom az alkalmat a fiúk kedvéért.
-Hat nem..., nem igazán vagyok jól de lehet csak azért mert most láttam hányni Kittit.
-Jo de biztos ami biztos itthon maradsz! -Miért lesz valami program?-adtam bele minden színészi tehetségem ebbe a mondatba.
-Igen de ti nem jöhettek és szerintem még Annát is itt hadjuk hátha ő is rosszul lesz nem szabad kockáztatni.
-Okee... és egyedül maradunk? Nem két fiú a mellettek lévő házból vigyáznak majd rátok!Ezzel a mondattal távozott Ági néni a wc-ből. A fiúk és Anna nem sokkal később amikor már Kitti jobban volt és megtudták a hírt boldogan szaladtak be hozzánk.
-Megcsináltátok!
-De akkor lesz buli?- kérdezte Anna.......

Just a campOnde histórias criam vida. Descubra agora