Sabah oldu ve ece dün bizde kaldığı için birlikte kahvaltı hazırladık sonra elimizi yüzümüzü yıkadı ve kahvaltımızı yaptık sonra dişlerimizi fırçaladık ve ben üstüme gri tişörtümü giydim ve altıma siyah pantolonumu giydim ecede siyah tişört ve açık gri pantolon giydi ve parfüm sıktık çok hafif bir makyaj yaptık, okula gitme vakti geldi ve okula gittik hemen sınıfa çıktık geç kalmıştık sınıfa girince yerimize oturduk ve hoca geldi ders matematikti bir zaman sonra zil çaldı ve kantine gittik eceyle birlikte kantinde karışık tost ve ayran aldık ve kantinin masasına oturduk tostumuzu yiyip ayranımızı içerken yanımıza eda ve Esra da geldiler ve biz yemeğimizi bitirmiştik, zil çaldı ve sınıfa çıktık ders yine matematikti eda ve esra yan yana bizim yan sıraya oturdular bizde eceyle yan yana oturduk ve matematik hocamız geldi bize test çözdürüyodu test çözme bitince konuyu anlatmaya başladı.
Matematik dersi bitti ve yine zil çaldı biz kızlarla kantine gittik ve çikolatalı süt aldık hepimiz çikolatalı sütleri izi içerken bahçede dolaştık ve zil çaldı çikolatalı sütlerimiz bitti çöpe attık hemen sınıfa çıktık ders İngilizce ydi.
Bütün dersler bitti ve hepimiz kendi evlerimize dağıldık ben eve girer girmez pijamalarımı giydim ve kendime akşam yemeği hazırladım hazırladığım akşam yemeğini yedim ve odama gittim saat 21:00 dı tam hayret bilinmeyen hiç yazmadı dedim ve telefonuma bildirim geldi mesaj bilinmeyen dendi.
Bilinmeyen kişi : naber güzelim.
Ben : iyim tam hayret yazmadı bugün diyordum yazdın.
Bilinmeyen kişi : tamam beni görmek istiyormusun.
Ben : evet yoksa kendini göstericekmisin artık.
Bilinmeyen kişi : evet.
Ben : hayret çok şaşırdım ne zaman seni görücem peki.
Bilinmeyen kişi : ben istedim zamanlarda bana nude atarsan beni çok yakında görüceksin bebeğim.
Ben : off bende seni karşılıksız görücem sanmıştım ama tamam peki.
Bilinmeyen kişi : Bugün nude istemiyorum yarın cumartesi okul yok yarın isterim ama ben istemeden atma.
Ben : peki tamam.
Bilinmeyen kişi : bay bay.
Ben : bay bay.
Onu görücektim ama o istediği zaman ona nude atarsam çok yakında görücekmişim of ya neyse sonuçta onu görme şansım var
Biraz oturdum ve dinlendim saat 23:00 olmuş bende bugün erken kalktığım için bu saatte uyumaya karar verdim ve zaten pijamaları üstümde olduğu için sabah yaptığım hafif makyajımı sildim saçımı topladım ve uyudum.Vote ve yorum bırakmayı unutmayın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Send Me Nude Baby
RomanceUmarım hikayeyi beğenirsiniz watpad de en çok okunan hikayelerin send me nude baby hikayeleri olduğunu gördüm ve bende yazmak istedim umarım benim hikayemde beğenirsiniz. Neyse, İyi Okumalar.