Neden Hikayeye Yeni Bölüm Gelmiyor

24K 41 17
                                    

Hepinize merhaba sevgili okurlarım, hikayeye neden yeni bölüm gelmediğini söylicem sizlere.
Biliyorsunuz ki okullar açıldı o yüzden artık yeni bölüm atamıyorum.

Ama bu kitabın bittiği veya hemen biticek olduğu anlamına gelmiyor, merak etmeyin bölüm gelicek ama geç gelir artık bölümler çünkü okullar açıldı hepiniz biliyorsunuz.
Bu yüzden kitaba bölüm yazamıyorum ama kitaba bölüm gelicek merak etmeyin.

Bunuda kitabı bitti sanıp kitaptan vazgeçmemeniz için yazdım en erken bir zamanda yeni bölüm yazmaya çalışacağım merak etmeyin sevgili okurlar, okul olduğu için çok yoğunum bu yüzden hafta içleri fazla yazamam ama haftasonları yazarım yani bölümler okul tatil olana kadar bi tek haftasonları gelicek.

Bir kez daha söylüyorum lütfen bitek haftasonları bölüm geleceği içinde kitaptan vazgeçmeyin, neyse sevgili okurlarım UNUTMAYIN ARTIK BİTEK HAFTASONLARI BÖLÜM GELİCEK. Evet sevgili okurlar sizede okul hayatınızda başarılar dilerim inşallah başarılı olursunuz ve istediğiniz mesleğe ulaşırsınız.

Neyse sevgili okurlarım canlarım benim, haftasonları görüşürüz canlarım benim.

Haftasonları görüşürüz bay bay sizleri çok seviyorum ve lütfen bu bölümede yorum yazın çünkü sizin yorumlarınız bizim için önemli ve size birkaç sorum var.

Sizce kitap nası gidiyo?

Nasılsınız nasıl hissediyorsunuz?

Lütfen bu soruları cevaplayın ve birdahaki haftasonu size bi soru bölümü yapıcam canlarım, neyse birdahaki haftasonu görüşürüz.

Bay bay

Görüşürüz👋👋

Send Me Nude BabyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin